فروش ویلاهای ریاست‌جمهوری در قشم!


فروش ویلاهای ریاست‌جمهوری در قشم!

مشاور رئیس‌جمهور گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست‌جمهوری برای تامین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت‌های جزیره قشم به فروش گذاشته می‌شود. نوشته فروش ویلاهای ریاست‌جمهوری در قشم! (https://tejaratnews.com/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d8%b4%d9%85) اولین بار در...

به گزارش تجارت‌نیوز، ویلاهای منسب به ریاست‌جمهوری در قشم فروخته می‌شود؟

به نقل از مهر، در سعید محمد در دیدار با علمای شیعه و اهل سنت در قشم با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در مورد تحقق خواسته‌های مردم جزیره اظهار کرد: ۲۸۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پل خلیج فارس قشم مورد نیاز است که با برنامه‌ریزی انجام گرفته و از طریق تهاتر نفتی توسط پیمانکار ایرانی ساخته می‌شود.

وی گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تأمین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت‌های جزیره قشم به فروش گذاشته می‌شود.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تأمین آب شرب روستانشینان جزیره، گفت: ۲۰ هزار مترمکعب آب از آب شیرین کن‌های خصوصی جزیره خریداری و مابه التفاوت هزینه آب توسط دولت پرداخت می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اصلاح خط لوله و اجرای طرح توزیع آب شیرین نیز توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام می‌شود.

محمد از تقویت و توسعه صنعت بانکرینگ در قشم خبر داد و افزود: این صنعت ارزآور و مهم در حوزه خلیج فارس با محدودیت‌هایی مواجه است که با قول مساعد رئیس جمهور، مشکلات توسعه آن رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: با انتقال بخشی از سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی به مناطق آزاد و افزایش سهام این منطقه به بالای ۵۰ درصد، این بخش‌ها تکمیل شده و این صنعت نیز رونق می‌گیرد و در اولین قدم ۲۸۰ شناور ایران که در فجیره سوخت‌گیری می‌کنند در ایران سوخت‌گیری می‌شوند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ادامه داد: به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی قشم و کیش، ۲۳۰۰ خودرو توقیفی از سال ۲۰۱۷ به مناطق آزاد اختصاص می‌یابد.

محمد ابراز کرد: به زودی بحث حاکمیت دوگانه قشم برطرف خواهد شد و سراسر جزیره به منطقه آزاد تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: حکمرانی و مدیریت باید در مناطق آزاد زیر نظر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد باشد و فعالیت غیر از این خلاف قانون است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه از پشت درهای بسته و بدون آشنایی با مشکلات مردم نمی‌توان مدیریت درستی داشت؛ از سرپرست منطقه آزاد قشم خواست تا مبارزه با ویژه خواری و تغییر مدیرانی که اکثر مردم از عملکرد آنها ناراضی هستند را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد.

محمداشتغال نیروهای بومی مناطق آزاد در پروژه‌های تولیدی و اقتصادی هر منطقه را یکی از اولویت‌ها برشمرد و افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا تمام فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد بکار گرفتن نیروهای بومی را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: تقویت حوزه فنی و حرفه‌ای در جزیره زیبای قشم با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص برای فعالیت در پروژه‌های اقتصادی در این منطقه آزاد می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار در جزیره کمک کند.

مشاور رئیس جمهور همچنین بیان کرد: قشم نمونه بارز همزیستی مذاهب بوده و امروز به الگویی در کشور تبدیل شده است.

محمد ادامه داد: اتحاد بین مذاهب که امام راحل به دنبال آن بود به خوبی در قشم ایجاد شده و در حالی که دشمن در حال استفاده از اختلاف بین اهل سنت و شیعه است، این همزیستی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج