امام جمعه دزفول: با مافیای خودروسازان برخورد شود


امام جمعه دزفول: با مافیای خودروسازان برخورد شود

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان اهواز و باز نشدن کیسه‌های هوای خودروهای حادثه دیده گفت: دستگاه‌های نظارتی با مافیای خودروسازان برخورد کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: رییس پلیس راهور کشور پس از تصادف زنجیره ای جاده بهبهان اهواز سریعا اعلام‌کرد که خودروسازان باید دادگاهی شوند چراکه کیسه‌های هوای هیچ‌ یک از خودروها در این حادثه باز نشده است.
وی ادامه داد: متاسفانه خودروسازان با سو استفاده از ممنوعیت ورود خودروهای خارجی برای حمایت از تولید داخل هر لگنی را با هر قیمتی به مردم عرضه می‌کنند.
امام جمعه دزفول از شورای نگهبان خواست ضمن درنظر گرفتن تولید داخلی شرایط را برای رضایت مردم هم فراهم کند.
وی افزود: واردات خودرو باید با هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی انجام شود ضمن اینکه ورود خودروهای گرانقیمت هم ضرورتی ندارد.

به گزارش ایرنا دوشنبه گذشته در تصادف زنجیره ای ۵۰ دستگاه خودروی سواری در جاده بهبهان اهواز کیسه‌های هوای هیچ یک از خودروها باز نشده بود که این موضوع باعث کشته شدن سه نفر و مصدومیت تعدادی دیگر شد.

این حادثه به دلیل مه گرفتگی و کاهش شعاع دید رخ داد و چهار دستگاه خودرو در این حادثه آتش گرفتند.

مواضع رییس جمهور درمورد قاتلان سردار سلیمانی ترس در دل دشمنان انداخت
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ارز ۴۲۰۰ تومانی را پوست خربزه‌ای دانست که توسط لیبرال‌ها زیر پای دولت سیزدهم قرار داده شده است.
وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور بیان کرد: مواضع محکم رییس جمهور درمورد قاتلان حاج قاسم سلیمانی ترس در دل دشمنان انداخت‌.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه وزرا و استانداران باید به خود تکانی دهند، تصریح کرد: مدیران لیبرالی برای مردم‌ مشکل ایجاد می‌کنند و باید کنار گذاشته شوند ضمن اینکه باید از مماشات با مدیران فشل خودداری شود.
وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند، افزود: با گذشت زمان و از دست رفتن رضایتمندی مردم با مشکل مواجه می‌شویم.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نظارت‌ها خیلی ضعیف است، اظهارداشت: ۹۵ درصد صنایع راه آهن بومی است ولی برخی مسوولان تحریم را علت تاخیر در تعمیر لوکوموتیوها اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم بواسطه اقدامات لیبرال‌ها تحت فشار هستند، افزود: مشکلات باید به صورت شفاف به مردم گفته شوند.

غیرت دینی کلیدواژه موفقیت ملت ایران است
امام جمعه دزفول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم و وحدت گفت: کلیدواژه غیرت دینی در این فرمایشات ۱۵ بار تکرار شده که نشان می‌دهد این کلیدواژه عامل موفقیت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی و نه سکولار بود، افزود: مردم‌ ایران دین و اسلام را می‌خواستند لذا عالم دینی می‌توانست مردم را علیه رژیم طاغوت بسیج کند نه روشنفکر غربی.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: امام خمینی (ره) یک عالم دینی بود که توانست نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با پشتیبانی مردم کنار بزند.
وی با اشاره به حرکت خودجوش ۹ دی که عامل آن غیرت دینی مردم ایران بود، افزود: مردم‌ وقتی جسارت اغتشاشگران به امام حسین (ع) را دیدند وارد صحنه شدند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمن با اسلام ناب محمدی مخالف است نه اسلام سکولار که خود مروج آن است، اظهارداشت: اهل فکر و قلم باید در برابر حساسیت و غیرت زدایی مردم از اصول و مبانی اسلام بایستند.
وی پایبندی به اصول انقلاب را موجب پیشرفت کشور دانست و افزود: هرجا از اصول انقلاب دور شدیم، عقب افتادیم.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: غیرت مردم ایران زیر تابوت سردار سلیمانی به نمایش گذاشته شد و اگر پیکر این شهید والامقام در دیگر شهرها و کشورها برده می‌شد هم همین حماسه در تشییع تکرار می‌شد.

باید با روایت های واقعی از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام دفاع کرد
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه گفت: یک جنگ نرم وسیع به گفته رهبر معظم انقلاب علیه مردم ایران به راه افتاده است.
وی افزود: دشمن تلاش دارد افراد بی‌ارزش و بی‌پایه که به اصول انقلاب تعدی می‌کنند را برجسته کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه در جنگ نرم به حاکمیت دین، تسلیم نشدن در برابر دشمن، استقلال، مبارزه با فساد و دیگر ارزش‌های انقلابی حمله می‌شود، گفت: باید با روایت‌های واقعی از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام دفاع شود.
وی افزود: برخی افراد فشل که روحیه اشرافی‌گری و نگاه غیرانقلابی دارند مرتب فاز ما نمی توانیم را کوک‌ می‌کنند.

شانتاز در فضای مجازی به وحدت آسیب می‌زند
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم عقلانیت برای رفع اختلافات گفت: شانتاز در فضای مجازی روش حضرت آقا نیست و به وحدت آسیب می‌زند.
وی با بیان اینکه برای حفظ وحدت نباید مسائل اختلافی را ادامه داد، افزود: نباید اختلاف سلیقه‌ها باعث ایجاد جبهه گیری تقابلی شود که متاسفانه این موضوع را در دزفول شاهدیم.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم حل اختلافات به شکل عقلانی و منطقی بیان کرد: این حرکت گفت و گو برای رفع اختلافات توسط حجت‌الاسلام خسروپناه امام جمعه موقت دزفول در این شهر آغاز شده است.
امام جمعه دزفول ۲۶ دی ماه سالروز فرار محمدرضا پهلوی از کشور را یادآور شد و گفت: اگر محمدرضا شاه، خائن به مردم ایران نبود و ثروت‌های ملی را بر باد نداده و دشمن را بر ملت مسلط نکرده بود که از کشور فرار نمی‌کرد.
وی با بیان اینکه ۲ نظریه لزوم فرار شاه از ایران و لزوم ماندن وی و حفظ قدرت پیش از فرار او از ایران مطرح بود، افزود: علت اختلاف این تحلیل‌ها به خاطر سرعت بالای تحولات سیاسی ایران در سال ۵۷ بود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: آمریکا از سال‌ها قبل از انقلاب درمورد ایران دچار اشتباه محاسباتی شده و می‌شود.

محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس تا محو این غده سرطانی ادامه دارد
امام جمعه دزفول با اشاره به روز مقاومت و غزه که بیانگر مظلومیت قدس شریف است، اظهارداشت: این موضوع هرگز نباید به فراموشی سپرده شود.
وی افزود: جنایات رژیم اشغالگر قدس را تا زمان محو این غده سرطانی از جهان محکوم می‌کنیم.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز تشکیل شورای آموزش و پرورش گفت: تشکیل این شورا کار ارزشمندی در این نهاد بود و امیدواریم این شورا در دزفول هم با جدیت تشکیل شود.
وی افزود: فرماندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش اولویت‌ها را درست تبیین کند تا تصمیمات بزرگی برای ارتقای سطح آموزش وپرورش شهرستان گرفته شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به هماهنگی انجام شده برای ورود واکسن نورا به این شهرستان گفت: این واکسن با مدیریت دکتر اولاد از فرزندان دزفول تولید شده و در حسینیه ثارالله این شهر در دسترس شهروندان قرار دارد.
وی در پایان کتاب من مادر مصطفی در مورد زندگی شهید احمدی روشن را برای مطالعه شهروندان معرفی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل