امام جمعه گنبد: فضاسازی علیه خدمات دولت انقلابی صحیح نیست


امام جمعه گنبد: فضاسازی علیه خدمات دولت انقلابی صحیح نیست

گنبد- ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های دولت انقلابی آیت الله رییسی برای مدیریت و کنترل کرونا، کاهش تورم، توسعه روابط با همسایگان بویژه با کشورهای شرقی و انجام مذاکرات هسته‌ای، گفت: عده‌ای غرب‌گرا و ضد انقلاب علیه این اقدامات دولت فضاسازی می‌کنند که صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: طرفداران غرب از اینکه دولت به دنبال توسعه روابط با همسایگان و کشورهای شرق بویژه چین و روسیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری و در راستای لغو انحصار غرب در حال انجام است، در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های خود فضاسازی می‌کنند و مساله عدم اعتماد به شرق را مطرح می‌کنند.

وی افزود: در سایه همین سیاست دولت است که اکنون صادرات نفت ایران بدون سازش یا به نتیجه رسیدن مذاکرات ۴۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و یا در بحث مدیریت کرونا و انجام سریع واکسیناسیون مصون سازی خوبی در جامعه ایجاد شده و زندگی عاطفی و کسب و کار مردم به حالت عادی بازگشته است اما غرب‌گراها نه تنها این موفقیت‌های مدیریتی دولت را نمی بینند بلکه علیه آن فضاسازی می‌کنند.

حجت الاسلام ترابی به حوادث قزاقستان اشاره و اضافه کرد: این کشور سرزمینی وسیع با منابع معدنی فراوان اما محصور در خشکی است و ایران با توسعه ارتباط با این کشور می‌تواند زمینه ترانزیت محصولات کشاورزی و معدنی آن را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای جهان انجام دهد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: فضاسازی‌های غرب‌گراهای داخلی به نیابت از آمریکا و ضد انقلاب نه تنها علیه دولت و اقدامات آن بلکه علیه سپاه که لنگرگاه انقلاب است، به بهانه زدن هواپیمای اوکراینی انجام می‌شود تا تلقین کنند سپاه مقابل مردم ایستاده است.

وی با اشاره به سخنان ۱۹ دی مقام معظم رهبری گفت: این فضاسازی ها در راستای جنگ نرم، وسیع و متنوع استکبار جهانی علیه انقلاب است و آنها قصد دارند، حس عقب ماندگی را به مردم تلقین نمایند.

حجت الاسلام ترابی افزود: جبهه انقلاب که اکنون هماهنگی بین آنها با روی کار آمدن دولت انقلابی دکتر رییسی بیشتر شده باید به صحنه آمده و امید به آینده را در مردم تقویت نمایند.

وی از دومین سفر استاندار گلستان به گنبدکاووس جهت شرکت در مراسم تجلیل از تیم والیبال نوجوان شهرداری این شهر که موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شد و شرکت در چند برنامه دیگر قدردانی کرد و گفت: باتوجه به ابلاغ افزایش سهمیه جذب دانشجو در رشته‌های پزشکی توسط رییس جمهور مردم این شهرستان از استاندار تقاضا دارند تا مقدمات راه‌اندازی دانشکده پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن را فراهم کند.

امام جمعه گنبدکاووس اضافه کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن از مطالبات مردم این شهرستان است که در راستای تحقق عدالت اجتماعی، مسوولان متولی باید جهت عملی کردن اهتمام ویژه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی