امام جمعه ملایر: هیچ جریانی نمی‌تواند موفقیت‌های دولت را کمرنگ جلوه دهد


امام جمعه ملایر: هیچ جریانی نمی‌تواند موفقیت‌های دولت را کمرنگ جلوه دهد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به خدمات و موفقیت‌های بزرگ دولت طی چند ماه اخیر گفت: هیچ جریان و گروهی نمی‌تواند موفقیت‌های دولت سیزدهم که با دست خالی شروع کرده، را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر اظهار داشت: باید به دولت سیزدهم که می‌خواهد این کشتی نجات را به مقصد برساند، فرصت و مهلت دهیم.

وی با بیان اینکه همه بسیج شده‌اند تا برای دولت برآمده از مردم چالش ایجاد کنند، به حذف ارز ترجیحی اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در تلاش برای حذف ارز ترجیحی است و همه جوانب را در نظر می‌گیرد تا مشکلی متحمل مردم نشود.

امام جمعه ملایر افزود: به واسطه همین ارز ترجیحی طی سال‌های گذشته مشکلات زیادی متحمل کشور شد.

وی ادامه داد: ما به دولت اعتماد داریم و مجلس در کنار دولت باید همه جوانب را در نظر بگیرند تا با حذف ارز ترجیحی مشکلات دیگری بر کشور تحمیل نشود و اضافه قیمت‌های غیر قابل تحمل بر دوش مردم سنگینی نکند.

حجت الاسلام برقراری به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب اصنافی در کشور اشاره و بر لزوم مراقبت و هوشیاری هر چه بیشتر مردم تاکید کرد و گفت: دولت قول داده که طرح‌هایی همچون رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند و باید به دولت فرصت دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزیم، تصریح کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مسئولان باید خدمات و موفقیت‌های کسب شده را به سمع و نظر مردم برسانند، در غیراینصورت دشمن همواره این واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

خطیب جمعه ملایر به سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم ولایت‌مدار قم اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره نسبت به نظام اسلامی و ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شده و هیچگاه ایمان، قدرت معنوی و نصرت الهی را حساب نکرده است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه به واسطه همین اشتباه محاسباتی نسبت به نظام و ملت ایران، دشمن هرگز نتوانسته به خواسته‌های خود برسد، افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ملت ایران را باید در پای تشییع جنازه سردار سلیمانی شناخت.

وی غیرت دینی، عقلانیت و وحدت را طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب، مورد توجه مردم و مسئولان خواند و گفت: امروز دست‌اندرکاران نظام باید در فضای مجازی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات همان غیرت دینی و عقلانیت را مورد نظر قرار دهند.

امام جمعه ملایر سردار سلیمانی را پرچم‌دار غیرت دینی و عقلانیت دانست و اظهار داشت: این دو اصل اساسی باید در جامعه تقویت شود و فرامین رهبری را در رابطه با وحدت آویزه گوش قرار دهیم.

حجت الاسلام برقراری همچنین به سالروز وفات ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا به عنوان خاکریز دوم شهدا و انقلاب اشاره و ادب، ایثار و ولایت‌مداری را از جمله ویژگی‌های مادران و همسران شهدا عنوان و بر لزوم تکریم و تجلیل آنان در مساجد محلات، تکایا و نهادها تاکید کرد.

وی ۲۴ دی سالروز انتصاب رهبر معظم انقلاب به عنوان امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ را از دیگر مناسبت‌ها عنوان و این انتصاب را نشان عمیق و دقیق امام راحل از جایگاه رفیع علمی، معنوی و روحانی رهبر فرزانه انقلاب دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403