امام جمعه همدان: پیشرفت‌های هسته‌ای در دولت سیزدهم قوت گرفته است  


امام جمعه همدان: پیشرفت‌های هسته‌ای در دولت سیزدهم قوت گرفته است  

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر تداوم راه شهدای هسته ای با حضور جوانان بصیر و آگاه کشور ابراز امیدواری کرد که پیشرفت های هسته ای که در دولت سیزدهم قوت گرفته است با قدرت پیش برود.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن و شهدای ترور اظهار داشت: ترور شهدای هسته ای مصداق نقض حقوق بشر است و نهادهای بین المللی سکوت می کنند که نشان می‌دهد حقوق بشر در نگاه آنها تعریف و تفسیر خاصی دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به پیشرفت‌های هسته ای کشور خاطر نشان کرد: مسائل هسته ای هرچند در دورانی دچار توقف شد اما با سیاست‌های دولت فعلی امیدواریم این حرکت با قوت و قدرت پیش برود.

آیت الله شعبانی موثقی به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی با مردم قم درخصوص تعصب و غیرت دینی اشاره کرد و گفت: غیرت دینی لازمه دفاع از ارزش ها و حراست از انقلاب اسلامی است و این موضوع نباید در جامعه کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با حساسیت زدایی بنا دارند ما را اهل تسامح بار بیاورند افزود: خیلی از مسئولان در این باره حساسیتی نشان نمی‌دهند که این خطر بزرگی است.

خطیب نماز جمعه همدان تصریح کرد: مسئولان باید غیرت سیاسی داشته باشند و در مقابل دشمنان بایستند و در کنار این مهم، غیرت انقلابی و اجتماعی نیز باید تقویت شود.

به گفته وی افرادی سرگردان و کم مایه که در فضای مجازی برجسته شده اند می‌خواهند مرجعیت جامعه را به عهده بگیرند که مردم باید توجه داشته باشند که مرجعیت فکری و اجتماعی باید در اختیار افراد نخبه باشد.

آیت الله شعبانی موثقی به اجلاسیه جامعه مدرسین که به تازگی برگزار شد اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در این محفل با سخنرانی وعده کنترل تورم و بهبود اقتصادی داد که امیدواریم محقق شود.

وی تاکید کرد: یکی از خواسته های علمای کشور توجه به ضعفا و فقرا است که مصداق آن زباله گردها سطح شهر هستند که اضافه شدن زنان به این قشر نگران کننده است که باید کنترل و ساماندهی شوند.

امام جمعه همدان تکریم ارباب رجوع و گشاده رویی در اداره های استان را ضروری دانست و گفت: یکی از گلایه های مردم برخورد نامناسب کارمندان است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق