خبرهای کوتاه ورزشی از کرمانشاه


خبرهای کوتاه ورزشی از کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - نتایج کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور و دعوت وزنه بردار کرمانشاه به اردوی آمادگی تیم ملی جانبازان و معلولان ایران عناوین خبرهای ورزشی استان در بیست و چهارمین روز دی ماه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور با شناخت نفرات پنج اوg به میزبانی گرگان در حال برگزاری است که حاصل کار کشتی گیران کرمانشاهی در این مسابقات تنها کسب یک مدال برنز بود.

در این رقابت ها حامد رشیدی تنها کشتی گیر کرمانشاهی بود که توانست مدال برنز را در وزن ۷۴ کیلوگرم کسب کند.

رشیدی پس از پیروزی در ۲ مسابقه اول خود برابر کشتی گیران تهران و مازندران در مسابقه سوم به مصاف کشتی گیر دیگری از مازندران رفت اما نتیجه را به حریف واگذار کرد.

این کشتی گیر کرمانشاهی با توجه به فینالیست شدن حریف مازندرانی به گروه بازنده ها رفت و در دیدار اول حریفی از قم را شکست داد و در دیدار رده بندی هم با برتری مقابل کشتی گیر توابع تهران توانست مدال برنز وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کند.

سید علی عظیمی در وزن ۵۷ کیلو، علیرضا نمک شناس در ۶۵ کیلو، محمدرضا قیاسی در ۸۶ کیلو و جواد نظری در ۹۶ کیلوگرم دیگر کشتی گیران کرمانشاهی بودند که با شکست برابر رقبای خود از کسب مدال بازماندند.

دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی وزنه برداری

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری مردان در حالی از بیست و چهارم دی تا سیزدهم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود که یک ورزشکار کرمانشاهی نیز در این اردو حضور دارد.

علیرضا ایزدی تنها وزنه بردار جانباز و معلول کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی که با حضور ۱۴ ورزشکار برگزار می شود دعوت شد ه است.

ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران زیر نظر حسین توکلی به عنوان سرمربی و احمد ملاحسینی و بابک محمدی به عنوان مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی