امام جمعه سمنان: امروز در برابر تهدید و تحریم دشمن به غیرت دینی نیازمندیم


امام جمعه سمنان: امروز در برابر تهدید و تحریم دشمن به غیرت دینی نیازمندیم

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: امروز در برابر تهدید و تحریم دشمن به غیرت دینی نیازمندیم و جوانان و امید آینده کشور نیز باید غیرت دینی خود را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد جامع این شهر افزود: مقام معظم رهبری در دیدار ۱۹ دیماه امسال با مردم قم، غیرت دینی را عامل نجات دهنده کشور و فرصتی برای تبدیل تهدیدها به فرصت دانستند که باید این غیرت دینی به دور از تعصب کورکورانه و همراه با عقلانیت و بصیرت باشد.

وی اظهار داشت: تروریسم و تروریست در بیت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منفور است و این کشور ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده است پس غیرت دینی ما اجازه نمی‌دهد که قاتلان سردار سلیمانی را که به عنوان یک دیپلماسی به عراق سفر کرد، ببخشیم و باید عاملان قصاص شوند.

مطیعی به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و اشتباهات محاسباتی آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا دچار اشتباه‌های محاسباتی فراوانی شده است و ورود به افغانستان و فرار، ورود به عراق و اخراج از این کشور، به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تحریم، تهدیدها و عدم باور به اعتقادات دینی و معنوی مردم ایران از جمله این اشتباهات محاسباتی است.

وی تصریح کرد: باید مراقبت کنیم که دچار اشتباه محاسباتی نشویم و به تهاجم رسانه ای و روانی دشمن، موج سواری و بزرگنمایی مشکلات و ورود تجملات به زندگی ها، توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری نیز از حضور دولتمردان در بین مردم و استان‌ها حمایت کردند که عملیاتی شدن وعده‌ها خواسته مردم است و از دولت انتظار داریم در صورت عدم تحقق وعده‌ها، علت آن با صداقت به مردم بیان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی؛ تولید وطنی افغانستان با بُشکه!