خطیب جمعه آستارا: وضع قوانین جدید متناسب با بانکداری اسلامی در اولویت قرار گیرد


خطیب جمعه آستارا: وضع قوانین جدید متناسب با بانکداری اسلامی در اولویت قرار گیرد

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت آستارا با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای درمان اقتصاد بیمار کشور باید برنامه ریزی کنند گفت: وضع قوانین جدید متناسب با بانکداری اسلامی و ارائه تسهیلات با سودهای پایین باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی افزود: پیشرفت در زمینه های علم و صنعت برای آینده نظام جمهوری اسلامی ضروری است و متاسفانه وضعیت فعلی در این ۲ حوزه مطلوب و رضایت بخش نیست.

وی افزود: در زمینه های نظامی و موشکی ایران اسلامی به قدرت فوق العاده ای دست یافته و این اقتدار باعث هراس دشمنان شده است.

امام جمعه آستارا با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ، اضافه کرد: در سایه تلاش دانشمندان جوان ایرانی در زمینه های نظامی و دفاعی متکی به بیگانگان نیستیم و امروز در مرزهای خاکی، هوایی و آبی از امنیت کاملی برخوردار هستیم.

صالحی بیان کرد: خلاء های موجود در حوزه آموزشی در ایام کرونا باید جبران شود تا در زمینه های مختلف علمی به پیشرفت چشمگیری دست یابیم و اگر نظام آموزشی ما تقویت شود، آینده کشور تضمین می شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعال نشدن کیسه های هوای خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان گفت: کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ما بسیار پایین است و وقتی دانشمندان ایرانی در زمینه تولید قطعات موشک موفق عمل می کنند مطمئنا در زمینه تولید قطعات خودرو هم عاجز نیستند و باید سعی کنیم در صنعت خودروسازی با قطع دست واسطه ها خودکفا شویم.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا