امام جمعه خاش: اهداف تامین امنیت و مردمیاری در رزمایش سپاه محقق شد


امام جمعه خاش: اهداف تامین امنیت و مردمیاری در رزمایش سپاه محقق شد

زاهدان- ایرنا- امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: در رزمایش اخیر سپاه پاسداران در استان اهداف مهم تامین امنیت، مردمیاری و مردمداری با استقبال گرم مردم منطقه محقق شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خاش بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش اخیر علاوه بر نمایش توان رزمی و دفاعی توانست ظرفیت های مهم خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی خود را به نمایش بگذارد.
وی افزود: بر خلاف تبلیغات سوء رسانه های معاند شاهد همراهی اقشار و توده های مردمی با نیروهای سپاه در برگزاری موفقیت آمیز رزمایش بودیم.
امام جمعه خاش با قدردانی از تلاش های ارزشمند سپاه پاسداران برای خدمت رسانی به مردم اظهارداشت: اقدامات سپاه سبب ایجاد امید در مردم شده و بسیج و سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان قدم‌های مثبتی برداشته و پیشتاز بوده‌اند.
وی ادامه داد: رزمایش غرور آفرین محمد رسول الله (ص) سپاه از ۱۸ دیماه آغاز شد تا به مردم بگوید که همچون گذشته فرزندان انقلاب در مجموعه ‏نیروهای نظامی و امنیتی از ‏آمادگی و هوشیاری لازم، جامع و کاملی برخوردارند و با ‏حضور مقتدرانه و امیدآفرین خود در جبهه مقابله با دشمنان کوچکترین ترسی را به خود راه نمی دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی