آمریکا با ستاره‌هایش مقابل ایران


آمریکا با ستاره‌هایش مقابل ایران

آمریکا ترکیب نفرات تیم ملی کشتی خود را برای مبارزه با ایران اعلام کرد که دیوید تیلور غایب بزرگ آن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب تیم کشتی آزاد خود را برای مبارزه دوستانه با ایران که قرار است در ایالت تگزاس برگزار شود اعلام کرد و بر این اساس دیوید تیلور، قهرمان المپیک توکیو در ۸۶ کیلوگرم غایب بزرگ این تیم است تا مصاف او با حسن یزدانی به زمان دیگری موکول شود.

کاپیتان این تیم جردن باروز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و قهرمان پنج دوره جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم خواهد بود. باروز بیش‌ترین عناوین جهانی را برای آمریکا در سال‌های اخیر به دست آورده است و مدال‌های طلا را در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ کسب کرده است. باروز هم‌چنین سه مدال برنز جهانی را در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کسب کرده است.

همچنین کایل اسنایدر، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. اسنایدر جوان‌ترین آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۵ یک عنوان جهانی در کشتی کسب کرد، سپس جوان‌ترین آمریکایی شد که عنوان قهرمانی المپیک کشتی را در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به دست آورد. او دومین مدال المپیک را در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با مدال نقره به دست آورد جایی که برابر عبدالرشید سعدالله یف در فینال باخت.

جی دن کاکس دارنده دو طلا و دو برنز جهان و یک برنز المپیک نیز در 92 کیلوگرم به میدان می‌رود. کامران قاسمپور در مسابقات جهانی نروژ موفق شد کاکس را شکست دهد.

ترکیب آمریکا برای مبارزه با ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم - توماس گیلمن

۶۱ کیلوگرم - دیتون فیکس

۶۵ کیلوگرم - یانی دیاکومیهالیس

۷۰ کیلوگرم - جیمز گرین

۷۴ کیلوگرم - جیسون نولف

۷۹ کیلوگرم - جردن باروز

۸۶ کیلوگرم - زاهد والنسیا

۹۲ کیلوگرم - جی‌دن کاکس

۹۷ کیلوگرم - کایل اسنایدر

۱۲۵ کیلوگرم - بعدا اعلام می‌شود

برای سنگین وزن گفته شده است گیبل استیونسون که به حرفه کشتی کچ روی آورده است قرار است یک مبارزه دیگر داشته باشد ولی به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نهایی درباره حضور یا حضور نداشتن این کشتی‌گیر که طلای المپیک توکیو را کسب کرده است گرفته نشده است.

آمریکا با ستاره‌هایش مقابل ایران

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج