گوشی تاشو شیائومی با حراجی چندهزار دلاری به بازار آمد


گوشی تاشو شیائومی با حراجی چندهزار دلاری به بازار آمد

گوشی جدید و تاشوی شیائومی Mi MIX Fold با چند هزار دلار حراج، به بازار چین عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها همچون سامسونگ درصدد طراحی گوشی‌های تاشو بر آمدند. از این رو شیائومی نیز برای عقب نماندن از رقبا، اولین گوشی تاشوی خود را با نام Mi MIX Fold به بازار‌های جهانی عرضه کرد.

به گزارش سایت gizmochina؛ شرکت شیائومی آوریل سال گذشته گوشی هوشمند Mi MIX Fold را در نسخه ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۰ هزار و ۹۹۹ یوان معادل ۱۷۲۵ دلار به فروش رساند که به دلیل قیمت زیاد آن باعث تعجب و نارضایتی هواداران شد. در همین راستا این غول فناوری اعلام کرده که به مناسبت سال نو چینی، قیمت این گوشی را حدود ۴۰۰۰ یوان کاهش داده و قرار است آن را قیمت به ۶ هزار و ۹۹۹ یوان به فروش می‌رساند.

گوشی تاشو شیائومی با حراجی چندهزار دلاری به بازار آمد

البته، اولین گوشی تاشوی شیائومی با وجود شایعاتی مبنی بر عرضه جهانی تنها چند روز پس از معرفی، هرگز از چین خارج نشد. علاوه بر این، شیائومی یک جعبه هدیه Folding Screen Tiger Year با قیمت ۸ هزار و ۹۹۹ یوان عرضه کرده که شامل Mi MIX Fold Ceramic Edition ویژه (۱۶+۵۱۲ گیگابایت) و هدفون حذف نویز بی‌سیم واقعی شیائومی ۳ Pro است.

گوشی تاشوی شیائومی از یک صفحه نمایش AMOLED خارجی ۶.۵۲ اینچی استفاده می‌کند که با وجود عرضه‌های اخیر مانند OPPO Find N، همچنان به عنوان بزرگترین صفحه نمایش خارجی در یک گوشی تاشو باقی می‌ماند. سایر مشخصات گوشی تاشوی شیائومی شامل اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی، راه اندازی دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و بلندگو‌های استریو ۴ واحدی است.

بیشتر بخوانید

دومین گوشی تاشو شیائومی با قلم همراه است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته