ریل‌می 9 پرو احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز خواهد شد


ریل‌می 9 پرو احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز خواهد شد

براساس جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از گوش ریل‌می 9 پرو، این محصول احتمالاً با تراشه‌ی اسنپدراگون 695 و آرایه دوربین سه‌گانه‌ی پشتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

ریل‌می در سال ۲۰۱۸ با معرفی گوشی ریلمی وان، وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد و از آن زمان تاکنون نسل جدید گوشی‌های این شرکت بسیار محبوب بوده است. ریل‌می ۷ پرو با نمایشگر امولد و فناوری شارژ فوق‌سریع با قیمت بسیار مناسب روانه‌ی بازار شد و سال گذشته نیز ریل‌می ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دردسترس کاربران قرار گرفت. این درحالی است که ریل‌می درحال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند خود است. اکنون رندرهای جدید و برخی مشخصات این دستگاه فاش شده است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش XDA، درست مثل سایر گوشی‌های هوشمند امروزی، پیش از معرفی رسمی ریل‌می ۹ پرو، اطلاعات مربوط به این دستگاه توسط افشاگران خبرهای فناوری دردسترس قرار گرفته است. با توجه به رندرهای منتشرشده توسط Onleaks، انتظار می‌رود بخش دوربین اصلی این گوشی میان‌رده از نظر طراحی تغییراتی نسبت به نسل قبلی داشته باشد. جلو و پشت این دستگاه نیز شبیه سایر گوشی‌های ریل‌می است. بدنه‌ی پشتی این گوشی براق و از جنس پلی‌کربنات یا شیشه خواهد بود و دوربین سلفی نیز احتمالاً در بریدگی سبک پانچ‌هول در جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که ریل‌می ۹ پرو در سه رنگ مشکی، سبز و آبی روانه‌ی بازار شود.

ریل‌می 9 پرو احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز خواهد شد

افزون‌بر رندرها، برخی از مشخصات ریل‌می ۹ پرو نیز فاش شده است. بدین ترتیب انتظار می‌رود این محصول از نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر معرفی شود. به‌طور کلی گوشی‌های برندهای رقیب در این محدوده‌ی قیمتی از حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در لبه‌ی کناری بهره می‌برند و بنابراین استفاده از این حسگر در زیر نمایشگر توسط ریل‌می یک نکته‌ی مثبت محسوب می‌شود. علاوه‌براین گفته شده این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد و از شبکه‌های 5G نیز پشیبانی خواهد کرد. ریل‌می ۹ پرو در چند مدل با رم ۶ گیگابایت و هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ریل‌می 9 پرو احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز خواهد شد

امسال ریل‌می به‌جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سال قبل، به احتمال زیاد از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان حسگر اصلی دوربین ریل‌می ۹ پرو بهره خواهد گرفت. این دوربین در کنار یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی، سیستم دوربین پشتی این محصول را تکمیل خواهد کرد. دوربین سلفی درنظر گرفته‌شده براری ریل‌می ۹ پرو نیز احتمالاً ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت گفته شده باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تا این لحظه هیچ جزئیاتی درمورد تاریخ عرضه‌ی ریل‌می ۹ پرو دردسترس نیست اما احتمالاً این دستگاه به‌زودی در هند و اروپا دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا