امام جمعه موقت ورامین: منابع نفتی در ورامین شناسایی شده است


امام جمعه موقت ورامین: منابع نفتی در ورامین شناسایی شده است

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: بر اساس شنیده‌ها، منابع نفتی در ورامین شناسایی شده که قطعا با بهره‌برداری از این ثروت الهی، ورامین به یکی از قطب‌های نفتی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: ورامین،سرزمین بابرکت و برخوردار از موهبت‌های الهی است که مسوولان و مردم باید قدردان این نعمات بوده و با استفاده از این فرصت‌ها به مردم خدمت بیشتری کنند.

وی ادامه داد: شنیده شده که در این شهرستان، منابع نفتی شناسایی شده است که با بهره‌برداری از این ثروت الهی، ورامین به یکی از قطب‌های نفتی کشور نیز تبدیل می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: یکی از اعتراضات مردم ورامین نبود گرمخانه در این شهرستان است، این که در این هوای سرد، مسوولان در جای گرم و نرم خوابیده‌اند و برخی دیگر کنار جوی آب و پارک‌ها باشند زیبنده ورامین نیست.

محمودی افزود: خانواده معظم شهدا بارها از بسته بودن در گلزار شهدا در حسین رضا گلایه مند هستند و با وجود تذکر چندباره، هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری یاز خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از کشور گفت: خاندان پهلوی در طول زمان حاکمیت خود بر این کشور ظلم‌های زیادی را مرتکب شدند که هرگز در تاریخ ایران فراموش نمی‌شود ولی امروز دشمنان نظام تلاش دارند در فضای مجازی و رسانه‌ای این خاندان را تطهیر کنند.

محمودی بیان کرد: بدخواهان نظام تلاش دارند تا با دروغ‌پراکنی برای نسل جوان که دوران رژیم پهلوی را ندیده‌اند، این عناصر را خوب جلوه دهند ولی جوانان می‌توانند با مطالعه آثار و کتب مربوط به حکومت طاغوت، واقعیت این ایام را درک کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: در این دیدار مطالب مهمی مطرح شد که یکی از آن‌ها حفظ غیرت دینی ناشی از بصیرت است چرا که کسی که بصیرت داشته باشد غیرتمند خواهد بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته به واسطه غیرت دینی مردم حفظ شده است و امروز هم باید این غیرت دینی حفظ شود و با هر آنچه که موجب تزلزل مبانی دینی و اعتقادی جامعه باشد باید مبارزه عقلانی و منطقی کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: موضوع دوم حفاظت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی است که یک وظیفه می‌باشد، حاکمیت دین، مبارزه با فساد، حفظ استقلال، مبارزه با بی‌عدالتی، تسلیم شدن در برابر دشمن همگی از جمله اصول و مبانی انقلاب است که نباید اجازه داد به اصول و مبانی انقلاب خدشه وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس