امام جمعه بیله سوار: دشمن در صدد تضعیف غیرت دینی مردم است


امام جمعه بیله سوار: دشمن در صدد تضعیف غیرت دینی مردم است

اردبیل-ایرنا- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دشمن درصدد کم رنگ کردن، ایجاد گسل و تضعیف غیرت دینی است و بیشترین برنامه‌ریزی را در جنگ ادراکی کرده تا بیشترین ضربه را از این طریق به نظام وارد کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در قم را می‌توان در ۳ مقوله مهمِ غیرت دینی، جنگ نرم و وحدت دسته بندی نمود و غیرت دینی که پایگاه مردمی انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی است، مهم‌ترین توصیه مقام معظم رهبری در این دیدار بود.

وی به مسئولان گفت: در شرایط فعلی در کنار امنیت پایدار و اقتدار بی نظیر نظام جمهوری اسلامی؛ صبر و تحمل و تاب آوری مردم در مقابل مسائل و مشکلات اقتصادی بی نظیر و ستودنی است که باید تک تک مسئولان قدردان این ثروت عظیم مردمی باشند و خدمتگزار واقعی به معنای کلمه باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن تسلیت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین (س)، خواستار توجه جدی مسئولان امر به خانواده معظم شهدا بویژه تکریم مادران و همسران محترم شهدا شد.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش و نقش آموزشی و تربیتی این سازمان گفت: در دوران گذشته، تربیت افراد در دانشگاه‌ها شکل می‌گرفت، اما امروز هسته‌های اصلی تربیت نسل آینده این کشور در مجموعه آموزش و پرورش رشد و نمو پیدا می‌کند.

شهرستان بیله سوار در شمال اردبیل قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟