برگزاری مسابقات کشتی گرگان مطابق استانداردهای جهانی/ خاک گلستان برای کشتی حاصلخیز است


برگزاری مسابقات کشتی گرگان مطابق استانداردهای جهانی/ خاک گلستان برای کشتی حاصلخیز است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی گلستان، گفت: خوشبختانه انگیزه بالای شرکت کنندگان، شور و هیجانی خاصی به این دوره از مسابقات بخشیده است.

پژمان درستکار در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون کشتی چرخه انتخابی تیم ملی را برای انتخاب ملی پوشان در سال 2022 تعریف کرده که شروع کار با مسابقات قهرمانی کشور همزمان شده است.

وی افزود: براساس بررسی ها و آسیب شناسی انجام شده در سال های گذشته تصمیم به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور گرفتیم، از طرفی از آنجایی که تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 آماده می شود درصدد بودیم در قالب مسابقات قهرمانی کشور برای این مهم نیز آماده شویم.

کیفیت بالای مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کیفیت بالای مسابقات کشتی قهرمانی کشور به میزبانی گلستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کشتی ها در این دوره از مسابقات از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود و به نظر می رسد انگیزه بالای شرکت کنندگان، شور و هیجانی خاصی به این دوره از مسابقات بخشیده است.

درستکار به شور و شعف زیاد کشتی گیران این دوره از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در این دوره از مسابقات تمامی پتانسیل کشتی کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند و شور و نشاط بالایی حاکم بود، مدت ها بود مسابقات قهرمانی کشور در چنین شرایطی برگزار نشده بود.

وی از تلاش مسئولان گلستانی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور قدردانی کرد و گفت: این دوره از مسابقات براساس استانداردهای جهانی و بین المللی در حال برگزاری است.

لزوم حمایت از کشتی در استان گلستان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد متذکر شد: به طور قطع در جریان برگزاری این مسابقات جوانان بااستعداد زیادی شناخته می شوند که می توان در آینده روی آنها سرمایه گذاری کرد، در این دوره از مسابقات در تمامی وزن ها کشتی گیران بااستعداد بسیاری حضور داشتند که با برنامه ریزی بهتر و برگزاری مسابقات و اردوهای طولانی مدت می توان کشتی گیران خوبی را پرورش دهیم.

درستکار ابراز داشت: برای دستیابی به تیم ملی قوی باید در هر وزن سه الی چهار مدعی داشته باشیم، در واقع افراد مستعد و بااستعداد این دوره از مسابقات نباید به حال خود رها شوند و باید با برگزاری مسابقات و تورنمنت ها آنها را برای حضور قوی در تیم ملی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه گلستان در کشتی از پتانسیل بالایی برخوردار است، افزود: با نگاه به تاریخ کشتی گلستان به این مهم پی می بریم که این استان در تمامی رده ها قهرمانان بسیاری را پرورش داده و می توان گفت خاک گلستان برای کشتی حاصلخیز است اما لازمه رساندن کشتی گلستان به روزهای اوج خود، حمایت تمامی مسئولان از این ورزش و برگزاری اردوها و مسابقات مختلف است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !