استاندار یزد از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بافق بازدید کرد


استاندار یزد از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان بافق بازدید کرد

ایرنا- یزد- استاندار یزد روز جمعه در سفری یکروزه به شهرستان بافق، ضمن بازدید از پروژه های در دست اقدام این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی در ابتدای ورود به شهر بافق به شهدای گمنام مدفون در این شهر ادای احترام نمود و سپس در محل دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار یزد همچنین از مصلای قدیمی و پروژه در دست اقدام مصلای جدید بافق دیدن و سپس از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) بافق بازدید نمود.

فاطمی در ادامه با همراهی جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجتمع در دست احداث فرهنگی هنری بافق و سالن ورزشی دانش آموزی در دست احداث بازدید کرد.

استاندار یزد در ادامه از مجتمع گردشگری فرهنگی و شهری باغ ایرانی در بافق بازدید نمود و سپس با همراهی جمعی از مدیران در جمع مردم دولت آباد و شیطور دهستان سبزدشت حضور یافت و با خانواده شهبد توکلی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از پروژه در دست اقدام جاده بافق سبزدشت و حضور در جلسه شورای مدیران در فرمانداری و نشست خبری در جمع رسانه های بافق از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار به شهرستان بافق است.

بافق در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول