استاندار فارس: انتخاب مدیران روابط عمومی بر اساس معیارهای علمی و حرفه‌ای باشد


استاندار فارس: انتخاب مدیران روابط عمومی بر اساس معیارهای علمی و حرفه‌ای باشد

شیراز-ایرنا-استاندارفارس با اعتقاد به اینکه امیدآفرینی و اعتمادسازی بایستی در صدر اولویت های کاری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد،گفت:گزینش مدیران و کارشناسان روابط عمومی بایستی بر اساس معیارهای علمی و حرفه‌ای انجام پذیرد تا کارآمدی روابط عمومی های استان افزایش یابد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در مطلب ارسالی روز جمعه از قول محمد هادی ایمانیه افزود: مردم داری و خدمت به مردم بایستی اولویت اول دستگاه‌های اجرایی استان باشد و روابط عمومی ها بایستی به صورت کاملاً صادقانه به انتشار اخبار و اطلاعات مثبت و امیدآفرین سازمان‌ها بپردازند.

استاندار فارس که در جلسه توسعه روابط عمومی استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: روابط عمومی استانداری لازم است برای ارتقای مهارت و دانش مدیران و کارکنان روابط عمومی سمینارها و دوره های آموزشی تخصصی را اجرایی کند.

ایمانیه با بیان اینکه درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی جامعه بررسی و جمع بندی شده است، افزود: انتظار داریم اخبار امیدوار کننده از افزایش امید مردم توسط روابط عمومی ها و رسانه ها با هنرمندی منعکس شود.

استاندار فارس ادامه داد: برخی تخریب ها در خصوص مدیریت ارشد استان ناشی از صداقت و روراستی و برخی بی سلیقگی ها است.

دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی نیز در این جلسه بیان کرد: شناسایی انتظارات مدیران ارشد سازمان ها اولین گام برای برنامه‌ریزی در روابط عمومی است که می‌تواند منجر به تعیین راهبردهای روابط عمومی و طراحی برنامه‌های اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش