فوتسال برتر بانوان/ یک تساوی و یک بُرد بدون بازی برای شیرازیها رقم خورد


فوتسال برتر بانوان/ یک تساوی و یک بُرد بدون بازی برای شیرازیها رقم خورد

شیراز-ایرنا- تیم های شیرازی درهفته یازدهم  رقابت های فوتسال برتر بانوان یک مساوی و یک بُرد بدون انجام بازی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پارس آرا جمعه از گروه دوم این مسابقات در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میزبان تیم کیمیای اسفراین از توابع استان خراسان شمالی بود.

در این بازی تیم میزبان با نتیجه مساوی چهار بر چهار مقابل حریف خود متوقف شد و ۲ امتیاز حساس را ازدست داد.

شاگردان ستاره زارع سرمربی تیم پارس آرا شیراز که با یک عده بازیکن جوان لیگ را آغاز کرد، تاکنون یک بُرد و ۲ مساوی و پنج امتیاز در کارنامه دارند که آمار خوبی نیست.

هر چند تیم پارس آرا نسبت به سال های گذشته بسیارجوانتر شده است اما در گذشته هم نمایندگان شیراز در لیگ برتر جایگاه خوبی نداشتند و خطر سقوط آنها را تهدید می کرد.

کوچ بازیکنان مطرح فارس

در این سال ها کوچ بازیکنان مطرح فارس به دلیل نبودن حامی مالی ( اسپانسر) به تیم های متمول کشور که هر کدام از آنها در تیم ها یشان تاثیرگذارهستند از جمله عواملی بودند که ۲ نماینده فارس برای سقوط نکردن دسته و پنجه نرم می کردند.

تیم چیپس کامل مشهد نیامد، صنعت فجر شیراز سه بر صفر برنده شد

در این هفته تیم صنعت فجر شیراز دیگر نماینده این استان میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود، اما این تیم که با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه یک قراردارد و سقوطش قطعی است حاضر به انجام بازی در شیراز نشد و طبق قانون مسابقات لیگ برتر تیم شیرازی سه بر صفر برنده اعلام شد.

شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم صنعت شیرازهم اینک در جدول رده بندی با ۱۳ امتیاز در رده چهارم گروه یک قرار دارند وشانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارند.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند و در پایان هم از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند و تیم های آخر جدول هر گروه هم راهی دسته یک می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022