کلوپ: جای صلاح و مانه در لیورپول خالی است


کلوپ: جای صلاح و مانه در لیورپول خالی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که غیبت محمد صلاح و سادیو مانه روی این تیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح و مانه به همراه نبی کیتا به اردوی تیم‌های ملی خود ملحق شده‌اند تا در جام ملت‌های آفریقا حاضر باشند که تا ششم فوریه ادامه خواهد داشت.

لیورپول در اولین بازی بدون حضور این دو بازیکن موفق شد به پیروزی راحتی برابر تیم لیگ یکی شروزبری برسد اما غیبت این دو نفر در جریان تساوی 0-0 برابر آرسنال که یک کار کمتر هم داشت به خوبی مشخص بود.

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر برنتفورد که روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می‌شود درباره غیبت صلاح و مانه گفت:« تنها راهی که می‌توانیم مانع از مطرح شدن چنین سوالاتی شویم این است که گل بزنیم. این شرایط مشخص است: آنها اینجا نیستند و بازیکنانی در سطح جهانی هستند. آیا جای آنها خالی است؟ بله، اما مسئله این نیست که چه کسی در تیم حضور ندارد، بلکه مسئله این است که چطور می‌توانیم بهتر عمل کنیم.»

کلوپ: جای صلاح و مانه در لیورپول خالی است

این مربی آلمانی درباره بازی شب گذشته برابر آرسنال اظهار داشت:« ما واقعا خوب شروع کردیم و توانستیم مشکلاتی برای آرسنال ایجاد کنیم. ما فضاهای درستی را پرس کردیم وو توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم اما باید از سد دفاعی بسیار عمقی عبور می‌کردیم و این دشوارترین کار است. ما نتوانستیم این کار را در شب گذشته انجام دهیم. ما به اندازه کافی خوب نبودیم اما می‌توانیم بهتر باشیم و این کاری است که انجام خواهیم داد.»

مربی لیورپول بار دیگر به غیبت صلاح و مانه اشاره کرده و اظهار داشت:« مطمئنا هیچ حرف بدی نمی‌توان درباره سادیو و محمد زد. آنها بازیکنانی خارق العاده هستند. نبی نیز یکی از بهترین هافبک‌هایی است که تا به حال دیده‌ام. اما حالا اینجا نیستند. شب گذشته ما با فقدان سرعت روبرو نبودیم، این مشکل ما نبود. آنها بسیار عمقی دفاع می‌کردند. ما باید از کجا نفوذ می‌کردیم؟ از آن طرف خط طولی و به سمت سکوها؟ فضایی وجود نداشت. بله محمد، سادیو و نبی سریع هستند اما اینجا نیستند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...