امام جمعه شهرکرد: نام و راه سردار شهید سلیمانی برای همیشه زنده است


امام جمعه شهرکرد: نام و راه سردار شهید سلیمانی برای همیشه زنده است

شهرکرد- ایرنا-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه نام سردار دلها برای همیشه زنده است،گفت: دشمنان و مستکبران با حذف نام شهدا به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فضای مجازی، حتی راه او را زنده‌تر می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران نمی‌توانند حتی نام شهدا به‌ ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بشنوند و حذف نام آنان از فضای مجازی و هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها، خیالی باطل در ذهن استکبار جهانی است.
وی افزود: استکبار جهانی فردی بدبخت را برای هتک حرمت به تندیس شهید سلیمانی فریب داد و سپس او را رها کرد، به‌ طوری که پس از دستگیری این ضد انقلاب، هیچ‌کس نتوانست برایش کاری کند.
نکونام ذات انقلاب اسلامی ایران را از نور اعلام و تصریح کرد: این انقلاب در حال محو کردن ظلمت‌ها، استکبار، طاغوت، فساد و انواع انحراف‌ها است.
وی یادآور شد: مسوولان در این مقطع و فضای کنونی ایجاد شده، بر سرعت کار و سلامت عملکرد جهادی بیفزایند و برای کاهش مشکلات معیشتی، اداره و امور روزمره مردم تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مدیرانی که عملکرد مطلوب ندارند به خود بیایند، زیرا هر کدام از مسوولان بخواهند با نگاه سابق کار کنند و مدیون مردم باشند نمی‌توانند بر کُرسی قدرت بمانند و باید تغییر کنند.
وی انقلاب اسلامی ایران را دارای حقیقت و نورانیت و بدون بن‌بست دانست و گفت: این انقلاب با سنگ‌اندازی دشمنان و انواع پیچ و خم مواجه است و باید در خدمت به مردم کشور جلو رود.
نکونام به ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ سالروز فرار شاه خائن از کشور اشاره و تاکید کرد: با رفتن شاه از کشور و پیوستن به اربابانش، امید در دل انقلابیون روشن شد.
وی افزود: انواع فساد ، مالی و اداری، تبدیل ایران به جامعه‌ای ذلیل و بازکردن پای مستکبران به کشور از جنایت‌های رژیم پهلوی بود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: با آمدن امام خمینی (ره) و لبیک مردم به ایشان، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
وی در ادامه با اشاره به ۱۳ جمادی‌الثانی سالروز وفات ام‌البنین همسر شهید و مادر چهار شهید یادآور شد: این بانوی بزرگوار الگوی مقاومت، صبر و ولایت‌پذیری به‌معنای واقعی کلمه و فردی اهل بصیرت، زمان‌شناس و وظبفه‌شناس بود که همواره دغدغه امامت و ولایت را داشت و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کرد.
نکونام با اشاره به تلاش حضرت ام‌البنین برای زنده نگه‌داشتن کربلا، راه امام حسین (ع) و انقلاب کربلا اظهار داشت: امروز مادران قهرمان شهیدان و همسران شهدا از ام‌البنین‌های جامعه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)