کولاک شدید تردد در محور سقز - دیواندره را با مشکل مواجه کرد


کولاک شدید تردد در محور سقز - دیواندره را با مشکل مواجه کرد

سنندج - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سقز گفت: از اول صبح بارش برف در محور سقز - دیواندره آغاز شده و هم اکنون کولاک شدید تردد در این محور را با مشکل مواجه کرده است.

محمود روحانی زاده عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید برف در محور سقز - دیواندره آغاز شده اما جاده مسدود نیست و تردد هم در حال جریان است که باید رانندگان با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.

وی با بیان اینکه پنج اکیپ راهداری در محورهای اصلی شهرستان (سقز - دیواندره، بانه، بوکان، مریوان و تکاب) در جاده ها مستقر هستند، افزود: در همه محورهای سقز تردد در حال انجام است فقط مسیر سقز دیواندره با بارش شدید برف همراه است.

روحانی زاده اضافه کرد: از اول صبح تا کنون تیم های راهداری در حال برفروبی جاده سقز - دیواندره هستند و تردد فقط با زنجیر چرخ مقدور است.

وی با اشاره به تردد تریلرها که باعث کندی در تردد جاده ها می شوند، افزود: ورود تریلر را باتوجه به بارش شدید برف در این محور را ممنوع کردیم تا تردد کند نشود.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای سقز از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند تا در مسیر جاده دچار کولاک برف نشوند.

وی به رانندگان توصیه کرد زنجیر چرخ سوخت کافی و وسایل گرمایشی و ایمنی را به همراه داشته باشند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح