لیورپولی‌ها در جام ملت‌های آفریقا به هم رسیدند


دو بازیکن لیورپول به عنوان کاپیتان کشورهایشان، در دیدار امروز سنگال و گینه مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دور دوم از رقابت های جام ملت های آفریقا، امروز دو تیم سنگال و گینه در استادیوم کویکونگ شهر بافوسام کامرون به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه گلی را در پی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته جالب این دیدار، تقابل دو بازیکن لیورپول در نقش کاپیتان کشورهایشان بود. نبی کیتا بازیکن باتجربه اهل کشور گینه که چند وقتی است به عنوان بازیکن ذخیره برای قرمزهای آنفیلد به میدان می رود، در تقابل میان دو تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود.

لیورپولی‌ها در جام ملت‌های آفریقا به هم رسیدند

در سمت مقابل نیز سادیو مانه مهره اصلی و تهاجمی تیم یورگن کلوپ به عنوان کاپیتان تیم ملی سنگال وارد زمین شد و در مراسم پیش از آغاز بازی نیز با هم تیمی خود نبی کیتا به گرمی احوالپرسی کرد و این دو نفر همدیگر را در آغوش گرفتند.

لیورپول یکی از تیم هایی است که بیشترین ضرر را از برگزاری جام ملت های آفریقا متحمل می شود. یورگن کلوپ باید علاوه بر سادیو مانه و نبی کیتا، بدون محمد صلاح فوق ستاره مصری خود به مصاف رقبا برود و همین مسئله باعث شده است تا قرمزهای آنفیلد یکی از مخالفان اصلی زمان برگزاری جام ملت های آفریقا باشند.

لیورپولی‌ها در جام ملت‌های آفریقا به هم رسیدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی