امیرعبداللهیان: با چین در مورد مذاکرات وین به اجماع مهمی دست یافتیم


امیرعبداللهیان: با چین در مورد مذاکرات وین به اجماع مهمی دست یافتیم

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت «وانگ یی» همتای چینی خود در رأس هیأتی به چین سفر کرده، بعد از دیدارش با همتای چینی در شهر ووشی در توئیتی نوشت: در آغاز سال جدید 2022، بسیار خرسندم که اولین سفر رسمی به عنوان وزیر امور خارجه به چین آمده‌ام. وی افزود: در طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله برنامه همکاری‌های جامع و...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیرعبداللهیان: با چین در مورد مذاکرات وین به اجماع مهمی دست یافتیم

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت «وانگ یی» همتای چینی خود در رأس هیأتی به چین سفر کرده، بعد از دیدارش با همتای چینی در شهر ووشی در توئیتی نوشت: در آغاز سال جدید ۲۰۲۲، بسیار خرسندم که اولین سفر رسمی به عنوان وزیر امور خارجه به چین آمده‌ام.

وی افزود: در شهر زیبای ووشی در استان جیانگسو با آقای وانگ یی، مشاور دولتی و وزیر امور خارجه چین در طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله برنامه همکاری‌های جامع و مشورت‌ها در مورد مذاکرات وین به اجماع مهمی دست یافتیم.

وزیر خارجه بیان کرد: امیدوارم روابط دو کشور با جهش وارد ۵۰ سال دوم خود شود؛ همچنین آرزومندم بازی‌های زمستانی پکن که در عید بهاره چینی برگزار خواهد شد، حامل نشاط و سرزندگی برای دنیا در دوران همه گیری کرونا باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش