ابتلای نخست وزیر سوئد و وزیر بهداشت فرانسه به کرونا


ابتلای نخست وزیر سوئد و وزیر بهداشت فرانسه به کرونا

رسانه‌های خبری از ابتلای شماری از مقامات اروپایی، از جمله نخست وزیر سوئد و وزیر بهداشت فرانسه به کرونا خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان- شماری از مقامات کشور‌های اروپایی از جمله نخست وزیر سوئد و وزیر بهداشت فرانسه به کرونا خبر دادند.

پایگاه خبری نشریه هیل به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد نخست وزیر سوئد و دوتن از سران احزاب در سوئد پس از آنکه اوایل این هفته در گفتگو‌های پارلمانی حضور پیدا کردند، آزمایش ابتلایشان به کرونا مثبت از آب درآمد.

دفتر «ماگدانلنا اندرسون» نخست وزیر سوئد امروز (جمعه) تأیید کرد که تست او به کرونا مثبت از آب در آمده است؛ همچنانکه گفته شده «Per Bolund» نماینده «ریکسداگ» (پارلمان سوئد) از حزب سبز و «آنی لوف» نماینده حزب مرکزی در پارلمان به کرونا مبتلا شده اند. دفتر نخست وزیر سوئد همچنین اعلام کرد او بخاطر ابتلایش به کرونا، کارهایش را از خانه انجام می‌دهد.

از سوی دیگر، خبرگزاری شینهوای چین گزارش داد وزیر بهداشت فرانسه نیز به کرونا مبتلا شده است. «الیور وران» وزیر بهداشت فرانسه پنجشنبه اعلام کرد آزمایش وی به کرونا مثبت از آب درامده و برای همین وی خود را در خانه قرنطینه کرده است.
وزیر بهداشت فرانسه در حساب توئیتری خود نوشت: من کارهایم را به شکل دورکاری انجام خواهم داد.

افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشور‌های اروپایی در حالی رو به افزایش است که امروز آلمان نیز با ثبت بیش از ۹۰ هزار مبتلا به کرونا، رکورد جدیدی را در این زمینه کسب کرد.

«مؤسسه روبرت کخ آلمان» که مسئولیت کنترل بیماری در آلمان را بر عهده دارد، امروز (جمعه) اعلام کرد ۹۲ هزار و ۲۲۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته دراین کشور شناسایی شده که از زمان آغاز همه گیری کرونا، بی سابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید