آماده باش تیم های امدادی مدیریت بحران ایلام


آماده باش تیم های امدادی مدیریت بحران ایلام

ایلام - ایرنا - سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تیم های امدادی تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان در وضعیت آماده باش قرار دارند.

مجید بیگلریان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به بارش های موثر زمستانه و اعلام هشدار زرد برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان، دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان آماده باش هستند.

وی افزود: اعلام وضعیت آماده باش تا روز دوشنبه و زمان خروج سیستم از استان و به منظور مدیریت و واکنش سریع در حوادث احتمالی، برقرار است.

بیگلریان ادامه داد: طبق اخبار دریافتی، شهرستان ایوان به علت توپوگرافی جغرافیایی منطقه با ۲۳ میلیمتر بیشترین دریافت نزولات جوی را داشته و باتوجه به بارش های رگباری دچار آبگرفتگی شده که است که در بررسی های انجام گرفته، مسیل بالای این شهر نیازمند لایروبی است و سیستم دفع آب های سطحی این شهرستان نیاز به تعییراتی دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر طبق گزارش فرمانداران وضعیت نقاط مختلف استان ایلام در پی بارش های موثر عادی و بدون مشکل اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تمامی مسیرهای مواصلاتی باز و تردد در آنها روان و بدون مشکل در جریان است و در طول راه ها گروه های امدادی هلال احمر و پلیس راه مستقر هستند.

به گزارش ایرنا، سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک