سه مدال برنز رهاورد کشتی استان همدان از مسابقات قهرمانی کشور


سه مدال برنز رهاورد کشتی استان همدان از مسابقات قهرمانی کشور

همدان- ایرنا- کشتی گیران آزادکار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور نتیجه‌ای بهتر از سه مدال برنز کسب نکردند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه‌ انتخابی تیم ملی گرامیدشت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم جمعه شب با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر اوزان مختلف در مجموعه‌ آزادی شهر گرگان پایان یافت.

در بخش تیمی همدان پس از مازندران، تهران و کرمانشاه در رده چهارم قرار گرفت اما در بخش انفرادی تنها سه نشان برنز نصیب این استان شد.

میثم فیروز آبادی در وزن ۵۷ کیلوگرم، سعید انوری در ۶۱ کیلوگرم، داریوش ولی زده در وزن ۶۵ کیلوگرم، یوسف کامرانی در ۷۰ کیلوگرم، حسن قاسمی در ۷۴ کیلوگرم، جمال خدابنده لو در ۷۹ کیلوگرم، امید کولیوند و هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسین رسولی و مهدی حاجیلوییان در ۹۲ کیلوگرم، دانیال شریعتی نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم و ابوالفضل بربط در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل دادند.

در این مسابقات سعید انوری در ۶۱ کیلوگرم، یوسف کامرانی در ۷۰ کیلوگرم و مهدی حاجیلویان در ۹۲ کیلوگرم توانستند مدال‌های برنز را کسب کنند.

۳۸۷ کشتی گیر از ۳۲ استان کشور در این مسابقات شرکت داشتند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم راهی رقابت‌های آسیایی خواهند شد، نفرات دوم و سوم در جام تختی کشتی خواهند گرفت و بقیه نفرات از امکان حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی برخودار خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!