مثلث به یادماندنی سپاهان در یک قاب


مثلث به یادماندنی سپاهان در یک قاب

سه ستاره سال‌های نه چندان دور سپاهان حالا در عرصه مربیگری مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جدال روز گذشته آلومینیوم اراک و سپاهان در آخرین مسابقه نیم‌فصل که با تساوی بدون گل به پایان رسید، یک تقابل جذاب هم روی نیمکت دو تیم رقم زد و شرایطی به وجود آورد تا دو سرمربی جوان و یکی از اعضای کادر فنی سپاهان که در گذشته دوران خوبی همراه هم داشتند، در یک قاب قرار بگیرند.

رسول خطیبی، محرم نویدکیا و محمود کریمی که روزگاری در سپاهان مثلث خطرناکی در ترکیب و به‌ویژه فاز هجومی این تیم تشکیل داده و بازی‌های خاطره انگیزی داشتند، دیروز در قامت اعضای کادر فنی آلومینیوم اراک و سپاهان دوباره در کنار هم دیده شدند و برخورد صمیمانه‌ای با یکدیگر انجام دادند.

خطیبی و کریمی در سپاهان یکی از بهترین زوج‌های خط حمله این تیم طی دو دهه اخیر را تشکیل داده بودند و پشت سر آنها نیز محرم نویدکیا بازی‌های درخشانی به نمایش می‌گذاشت ولی دیروز آنها در عرصه مربیگری برابر یکدیگر قرار گرفتند.

خطیبی که در دوران حضورش در سپاهان ۵۲ گل به ثمر رساند و حالا سرمربیگری آلومینیوم اراک را برعهده دارد، پشت سر طلایی پوشان اصفهان و تیم سابق خود قرار گرفته و توانسته تیمش را در جمع چهار تیم بالای جدول نگه دارد و از سوی دیگر نویدکیا که محمود کریمی را به‌عنوان دستیار در کنارش دارد، یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید.

عکس: محمد عباسی

مثلث به یادماندنی سپاهان در یک قاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403