مذاکرات با ایران به کُندی پیش می‌رود


مذاکرات با ایران به کُندی پیش می‌رود

وزیر خارجه فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با جوزپ بورل اعلام کرد مذاکرات با ایران به کُندی در حال پیش رفتن است.

باشگاه خبرنگاران جوان – ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از کندی مذاکرات وین سخن گفت.

به گزارش شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه فرانسه گفت: مذاکرات با ایران به آرامی پیش می‌رود و اکنون زمان حل آن فرا رسیده؛ وگرنه ما وارد یک بحران خواهیم شد.

این در حالی است که «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: امکان دستیابی به یک توافق با ایران در مذاکرات وین وجود دارد و جو مذاکرات بهتر از آن چیزی است که قبلا بود.

پیش از این، میخائیل اولیانوف در پیامی توییتری نوشته بود: باید اعلام کنم که با پیشرفت در مذاکرات وین، آن‌هایی که از مخالف این مذاکرات و توافق هسته‌ای هستند، فعالانه‌تر و تحریک آمیزتر در فضای عمومی دست به کار شده اند.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین گفت: هدف بیشتر کشور‌ها از جمله ۱+۴ احیای توافق هسته‌ای و لغو تحریم هاست. ادعا‌های مخالفان برجام تاسف برانگیز و بی‌معنی است.

سرگئی لاوروف هم امروز اعلام کرد مذاکره‌کنندگان مجربی در وین حضور دارند که جزئیات دقیقی را مورد بررسی قرار داده‌اند و پیشرفتی که حاصل شده بسیار زیاد است و امیدواریم همین روند ادامه یابد و توافق حاصل شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید