توجه ویژه مسئولان به کشتی به نفع جامعه است


توجه ویژه مسئولان به کشتی به نفع جامعه است

گرگان- ایرنا - مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: توجه، کمک، برنامه ریزی و پشتیبانی های مسئولان بالادستی از جمله وزارت ورزش و کمیته المپیک به کشتی به نفع جامعه است.

محسن کاوه جمعه شب در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: سطح کیفی پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در سالن آزادی شهر گرگان به نسبت مسابقات سال های اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به سطح کیفی این دوره مسابقات اظهارداشت: در این پیکارها مدال بگیران نروژ حضور نداشتند ولیکن استقبال خوبی شد و مواردی که کادر و کمیته فنی و مسائلی که به درد آینده کشتی کشور می خورد رسیدگی کردند و از همه نظر به نفع کشتی گیران بوده است.

وی با اشاره به سطح فنی مسابقات بیان کرد: از آنجا که نوع مسابقات و برخورد کشتی گیران نزدیک به هم و خوب بوده است و همچنین این مسابقات به روز شده و چهره های جدیدی را به کشتی معرفی کردند و همه خیلی خوب بودند و به همچنین مسابقاتی باید بیشتر اهمیت دهیم.

کاوه با بیان چالش ها و کمبودهای کشتی ایران تصریح کرد: ورزشکاران رو به رشد هستند و بعد نروژ اتفاق خوبی برای کشتی افتاد اینکه کشتی با کمک اصحاب رسانه به خانه ها رفت و شور و شوقی به جامعه، نوجوانان و جوانان ایجاد و آنها به این ورزش علاقه مند شدند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا اشاره و اضافه کرد : مسائل حاشیه این موضوع حقیقت ندارد و متاسفانه همیشه جدا از ورزش در مسائل دیگر بیشتر حاشیه سازی می شود این مسابقه عادی بوده و با توجه به کشتی خوب ورزشکاران ایرانی در نروژ فدراسیون آمریکا از ورزشکاران ما دعوت کردند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا از نظر تیمی خوب هست و به نفع جوانان ورزشکار ما خواهد بود و هیچ مساله خاصی نیست و ما تابع دستورات بالادستی هستیم اگر صلاح دانستند تیم می رود و حتما برنامه جایگزین داشته و اردوها شروع می شود این حواشی را متاسفانه از خانواده خود کشتی می زنند و این اصلا خوب نیست.

کاوه با اشاره به حواشی کشتی بیان کرد: مسابقات سطح خوبی داشته و بسیار نزدیک بود و همیشه چنین مسائلی بوده که باید سعی در مدیریت درست داشته باشیم.

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور نیز روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی در سالن آزادی شهر گرگان در حال برگزاری شد که آغاز چرخه انتخابی تیم ملی است و هر کسی که بخواهد صاحب دوبنده تیم ملی شود باید در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته باشد.

تیم کشتی آزاد مازندران با کسب به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور و چرخه اول انتخابی تیم ملی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز چهارشنبه با حضور ۳۸۷ کشتی‌گیر از ۳۱ استان در قالب ۴۳ تیم در اوزان ۱۰ گانه (۵۲، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۷، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم) آغاز شد که بعد از انجام ۴۴۷ کشتی در ۹ دور، مازندران الف با چهار مدال طلا، ۲ نقره و کسب ۱۶۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم تهران الف با یک طلا و چهار برنز و مجموع ۱۰۳ امتیاز دوم شد.

همچنین کرمانشاه الف با یک طلا، یک نقره و یک برنز با ۸۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید