مدیران با عملکرد جهادی گره گشای مشکلات مردم باشند


مدیران با عملکرد جهادی گره گشای مشکلات مردم باشند

اراک - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و  مدیران با عملکرد جهادی، گره گشای مشکلات آنان باشند .

" محمود احمدی بیغش" عصر جمعه در نشست ملاقات مردمی منطقه بازنه شهر شهباز افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر پایه خواست و اراده ملت ایران شکل گرفته، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان آنچه در توان دارند را برای رفع مشکلات موجود به‌ کار گیرند و مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی که در نشست حضور دارند، موظف هستند پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروزه وقف در کنار ظرفیت‌هایی که برای حل مشکلات نیازمندان ایجاد کرده اما شاید بیشترین مشکلات و مراجعات مردم به دستگاه‌های اجرایی ذیربط نیز در این بخش و مرتبط با اراضی اوقافی است که باید بتوانیم با نشست‌های کارشناسی برای گره گشایی از مشکلات پیش رو اقدامات لازم را انجام دهیم.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم موظف هستیم در یک فضای مسالمت آمیز با تعامل و هم افزایی با حلقه مدیریتی استان، در راستای رفع مشکلات گام‌های موثری برداریم.
احمدی بیغش تصریح کرد: فعالیت معادن در این منطقه مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و یک درصد عوارضی که از محل فعالیت معادن باید برای رفاه مردم هزینه شود، منجر به از بین رفتن زیرساخت‌های منطقه نیز شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد مردم شهرستان شازند زیرخط فقر هستند و با توجه به اینکه شغل بیشتر مردم این شهرستان کشاورزی است می طلبد در خصوص رفع مشکلات اراضی اوقافی منطقه، و همچنین تامین منابع آبی شهرستان تدابیر ویژه‌ای از سوی مسئولان امر اندیشیده شود.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در آینده ای نزدیک، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به شهرستان شازند سفر می‌کند تا در اسرع وقت مشکلات اراضی مردم تعیین تکلیف شود که در این نشست قول مساعد از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گرفته شد تا در خصوص احضاریه‌های دادگاه مردم این منطقه تا پیش از این سفر، اقدامی صورت نگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل