بازیکنان شما به این عکس اعتراض کردند؛/ حمله تند باشگاه پرسپولیس به محمدرضا ساکت


باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نوشت که ستاره روی لوگوی این تیم مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس در اولین بیانیه‌ رسمی خود پس از استقرار تیم مدیریتی جدید، به صحبت‌های محمدرضا ساکت واکنش نشان داده و ادعا کرده که او نسبت به پرسپولیس «کینه» دارد. ساکت گفته بود که ستاره روی لوگوی پرسپولیس که قرمزها برای ۱۰ قهرمانی لیگ برتر به لوگو اضافه کرده‌اند، از سوی باشگاه سپاهان به رسمیت شناخته نمی‌شود.

پرسپولیس با اشاره به خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتراض سروش رفیعی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده بابت قرار دادن عکسشان در پوستر لوگوی سپاهان، در این بیانیه نوشتند: قبل از هر چیز درباره سوالی که از ایشان درباره استفاده از تصاویر بازیکنان خاص با سابقه بازی در پرسپولیس مطرح شد یادآوری می‌کنیم اعتراض جدی به این مساله بنابر آن‌چه در اخبار خبرگزاری‌ها آمده بود از سوی خود اعضای تیم فوتبال سپاهان صورت گرفت و باز هم عوامل این تیم بودند که آن اقدام را غیرحرفه‌ای و نادرست خواندند.

سرخ‌ها در مورد صحبتهای ساکت ادامه دادند: درباره اظهارنظر خلاف واقع آقای ساکت در دفاع از اقدام غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و غیر قانونی حذف ستاره از لوگوی باشگاه پرسپولیس باید به استحضار وی برسانیم که آن باشگاه نسبت به تغییر لوگوی رسمی یک باشگاه اقدام کرده است که این موضوع قابل پیگیری است.

پرسپولیس با «کینه توزانه» خواندن اظهارات ساکت تصریح کرد: مدیرعامل سپاهان در دفاع از اقدامی که می‌توانیم آن را رفتاری کینه‌توزانه نسبت به پرسپولیس بنامیم به نبود آیین‌نامه برای درج ستاره روی لوگوی پرسپولیس اشاره کرد حال آن که این نشان با ستاره در ثبت شرکت‌ها و ثبت علائم تجاری به ثبت رسمی رسیده است.

قرمزها با تایید بر تغییرات روی لوگوی خود نوشتند: این نشان با تمام اجزای آن توسط فدراسیون، سازمان لیگ و کنفدراسیون آسیا به رسمیت شناخته شده است.

بازیکنان شما به این عکس اعتراض کردند؛/ حمله تند باشگاه پرسپولیس به محمدرضا ساکت

باشگاه پرسپولیس با طرح پرسش از مدیرعامل سپاهان نوشته: چگونه است که آقای ساکت ادعا می‌کند باشگاه متبوعش حرفه‌ای است اما اصل ساده و ابتدایی حرفه‌ای‌گری که احترام به لوگوی باشگاه دیگر که نماد اصلی هویت آن است، را رعایت نمی‌کند؟! آیا دنباله‌روی از کری‌های سخیف هواداری که در این چند سال علیه باشگاه پرسپولیس باب شده، نشان دهنده حرفه‌ای بودن است؟! باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر عذرخواهی رسمی آن باشگاه و مدیرعامل آن به صورت جداگانه است.

در پایان این بیانیه با کنایه نسبت به اوج‌گیری درخشش سپاهان از دهه ۱۳۸۰ آمده است: امیدواریم فوتبال ایران به فضای احترام متقابل بدل شود و رویه‌ای که از اوایل دهه ۸۰ با ظهور بعضی افراد و اقدامات‌شان رواج یافت، از سر این فوتبال برچیده شود. در پایان تاکید می‌شود باشگاه پرسپولیس به طور جدی پیگیر صیانت از حقوق معنوی باشگاه، اعضای تیم و هواداران محترم خواهد بود و در این راستا قدمی کوتاه نخواهیم آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی