توافق کشتی ایران و صربستان برای برگزاری اردوهای مشترک


توافق کشتی ایران و صربستان برای برگزاری اردوهای مشترک

دیدار سه جانبه علیرضا دبیر، سفیر ایران و رییس فدراسیون کشتی صربستان برگزار و مقرر شد تیم‌های ملی 2 کشور اردوهای مشترک برگزار کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز (جمعه) با حضور در سفارت ایران در کشور صربستان جلسه سه جانبه‌ای را با حضور رشید حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و زلیکو ترایکوویچ رییس فدراسیون کشتی صربستان برگزار کرد

در ابتدای این جلسه که در محل سفارت ایران در صربستان برگزار شد، موضوع تفاهم‌نامه امضاء شده بین ۲ فدراسیون کشتی ایران و صربستان در مهرماه سال ۹۹، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مفاد این تفاهم‌نامه در بالاترین سطح ممکن دنبال شود.

بر این اساس مقرر شد تا اردوهای تیم‌های ملی کشتی ۲ کشور در رده‌های مختلف سنی به صورت مشترک بیشتر برگزار شود.

تسهیل حضور تماشاگران ایرانی در سالن رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۲ که به میزبانی صربستان برگزار خواهد شد، از دیگر نکاتی بود که علیرضا دبیر پیگیر آن شد.

رییس فدراسیون کشتی افزود: برای انجام این کار پیشنهاد می‌دهم تا کمیته‌ای تشکیل شود تا کارها سریعتر پیگیری شود.

رشید حسن‌پور سفیر ایران نیز با توجه به تفاهم‌نامه امضاء شده بین فدراسیون کشتی ایران و صربستان، ابراز امیدواری که در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش ایران و وزیر ورزش صربستان، طی یادداشت تفاهمی، شاهد همکاری سایر فدراسیون‌های ورزشی دو کشور باشیم و بر انجام این موضوع تأکید کرد.

حسن‌پور همچنین از پیشنهاد علیرضا دبیر به منظور تشکیل کمیته‌ای برای تسهیل روند اعزام تیم‌های ملی ایران و همچنین اعزام تماشاگران ایرانی به رقابت‌های جهانی صربستان استقبال کرد.

ترایکوویچ رییس فدراسیون کشتی صربستان نیز از همکاری نزدیک با فدراسیون کشتی ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم که در آینده شاهد همکاری پررنگ‌تری بین دو فدراسیون در قالب تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده باشیم.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی