مادر باردار تکابی شبانه از میان برف و کولاک نجات یافت


مادر باردار تکابی شبانه از میان برف و کولاک نجات یافت

مهاباد- ایرنا- دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: مادر باردار روستایی در این شهرستان که در میان برف و کولاک گرفتار شده بود، شبانه با تلاش راهداران نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

حبیب الله شیوخی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مادر باردار ۳۳ ساله اهل روستای باشبرات بخش تخت سلیمان است که به‌دلیل بارش برف و کولاک و مسدود بودن جاده روستایی قادر به عزیمت با خودروی شخصی به بیمارستان نبود، که این فرد توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: راهداران تکابی پس از کسب اطلاع از وضعیت این مادر باردار و مسدود بودن جاده، ضمن بازگشایی راه دسترسی، به روستای محل اقامت وی اعزام شده و با یک دستگاه خودروی راهداری وانت تویوتا این مادر باردار را به بیمارستان مهر امام علی(ع) تکاب منتقل کردند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: این مادر باردار با اقدام سریع و تلاش به موقع راهداران در سلامت کامل به بیمارستان منتقل و تحت مداوا و مراقبت قرار گرفت.

شیوخی اضافه کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب روز جمعه در چند نوبت محورهای مواصلاتی این شهرستان را برف روبی و بازگشایی کردند.

وی گفت: با تمهیدات فرماندار و همکاری و هماهنگی ادارات عضو ستاد مدیریت بحران تکاب اقدامات مربوط به برف‌روبی، بازگشایی جاده‌ها و خدمات رسانی به مسافران در محورهای بین شهری این شهرستان در شبانه‌روز گذشته به‌صورت مطلوب انجام شد.

بارش برف و کولاک شدید از بامداد امروز، جمعه تکاب را فراگرفت و ضمن ابجاد اختلال در ترددهای بین شهری موجب مسدود شدن راه دسترسی ۱۰ روستا این شهرستان شد.

تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های سخت‌گذر و برف‌گیر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403