حاشیه‌های مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان


حاشیه‌های مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان

گرگان - ایرنا - روز سوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان با حاشیه‌هایی همراه بود که درگیری‌های به وجود آمده کشتی‌گیران و تعدادی از طرفداران آن‌ها با دخالت ماموران انتظامی و وساطت مسوولان حاضر در سالن به پایان رسید.

این درگیری ها عصر روز جمعه رخ داد و در شرایطی که زمان زیادی تا پایان این رقابت ها باقی نمانده بود دو درگیری در حاشیه مسابقات فینال اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم، سالن امام خمینی (ره) گرگان را به محلی برای برخورد فیزیکی و رودررویی معدود تماشاگران حاضر در سالن تبدیل کرد.

در اولین درگیری احمد بذری کشتی گیر مازندرانی از امیرحسین فیروزپور کشتی گیر هم استانی خود پیش افتاد اما با اعتراض مربیان حریف برای بازبینی ، بذری بازنده شد که این قضاوت به مذاق اصغر بذری مربی احمد بذری خوش نیامد و با فریاد خطاب به میز داوران و کمیته فنی گفت: " از ابتدا هدفتان این بود که فیروزپور پیروز شود."

پس از فریادهای اصغر بذری تعدادی از نزدیکان وی و احمد بذری که در سالن حضور داشتند وارد زمین شده و قصد حمله به داوران را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی کاری پیش نبرده و به بیرون از سالن مسابقه هدایت شدند.

درگیری دوم روز آخر مسابقات کشتی قهرمانی کشور در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رخ داد .

در این درگیری یدالله محبی از کرمانشاه هفت بر یک از علی هاشمی از مازندران پیش بود اما در پایان حریف را ضربه فنی کرد و به عنوان قهرمانی رسید.

پس از پایان این مبارزه یدالله محبی به همراه دیگر برادر کشتی گیر خود ارشک محبی در حال خروج از سالن و آماده شدن برای حضور در مراسم اهدای جوایز بودند که تعدادی از طرفداران هاشمی با ورود به سالن به آن ها حمله ور شدند که ماموران نیروی انتظامی با دخالت و استفاده از اسپری فلفل از وقوع برخورد میان آن ها جلوگیری کردند.

رییس هیات کشتی گلستان با اشاره به وقوع این درگیری ها گفت: کشتی گیران و طرفداران آن ها باید بدانند که اگر حق یا امتیازی از کشتی‌گیری تضییع شده نظر داور، قاضی و رییس تشک در اولویت قرار دارد.

محمدحسین ملاح با پذیرش برخی اشکالات در برگزاری این مسابقات گفت: تونل مخصوص تردد ورزشکاران جانمایی مناسبی نداشت.

ملاح گفت: این درگیری ها با صحبت‌های طرفین و شنیدن آن توسط رییس کل دادگستری که در سالن مسابقه حضور داشت و عذرخواهی طرفین به پایان رسید.

مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور و چرخه اول انتخابی تیم ملی، گرامیداشن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم گلستان، با شرکت ۳۸۷ کشتی‌گیر از ۳۱ استان در قالب ۴۳ تیم از ۲۲ دی ماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد که تیم‌های مازندران الف، تهران الف و کرمانشاه الف به ترتیب با ۱۶۵، ۱۰۳ و ۸۴ امتیاز اول تا سوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان