برایتون با اشتباه مدافع کریستال‌پالاس از شکست خانگی گریخت


برایتون با اشتباه مدافع کریستال‌پالاس از شکست خانگی گریخت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال برایتون در شرایطی که در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس در آستانه شکست قرار داشت، اما با اشتباه مدافع حریف موفق شد گلزنی کند تا یک امتیاز از این دیدار خانگی بدست آورد.

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال برایتون در ورزشگاه خانگی خود (فالمر) به مصاف کریستال پالاس رفت که در نهایت با تساوی یک بر یک در این دیدار متوقف شد.

برایتون دنبال این بود تا با کسب سه امتیاز خانگی خود را به منچستریونایتد در رده هفتم جدول برساند و کریستال پالاس هم می‌توانست یک رده در صورت برتری در این دیداربالا بیاید.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. ر نیمه دوم اما این تیم میهمان بود که توسط کونور گاراگنر در دقیقه ۶۹ به گل رسید.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود، یواخیم اندرسون مدافع دانمارکی کریستال پالاس به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا برایتون از شکست در این دیدار در دقایق پایانی بگریزد.

برایتون با یک امتیاز این دیدار ۲۸ امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت. کریستال پالاس هم با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...