آتش بازی دورتموند مقابل فرایبورگ


آتش بازی دورتموند مقابل فرایبورگ

تهران- ایرنا- تیم فوتبال دورتموند موفق شد در نوزدهمین بازی فصل خود فرایبورگ را با بردی پر گل از پیش رو بردارد.

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم بوندسلیگای آلمان تیم فوتبال دورتموند در دیداری خانگی از ساعت ۲۳ جمعه در ورزشگاه خانگی خود به‌مصاف فرایبورگ رفت که موفق شد با نتیجه پنج بر یک میهمانش را از پیش رو بردارد.

زنبورها که تعقیب کننده بایرن مونیخ صدرنشین هستند، همچنان دوست نداشتند تا اختلاف با رقیب دیرینه بیشتر شود و از طرفی فرایبورگ می‌توانست در صورت برتری در این دیدار پشت سر دورتموند و در رده سوم جدول بالا بیاید.

با این حال این شاگردان مارکو روس بودند که در این دیدار تیم برتر میدان بودند و در نیمه اول سه بار دروازه میهمانشان را باز کردند.

این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت و زنبورها دوبار هم در این نیمه گلزنی کردند. این در حالی بود که فرایبورگ تنها در دقیقه ۶۱ یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

توماس مونیر و ارلینگ هالند که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده هر کدام دو بار و داهود سکبار برای تیم میزبان گلزنی کردند. دمیروویچ هم تنها چل فرایبورگ را به ثمر رساند.

زنبورها با کسب سه امتیاز این بازی ۴۰ امتیازی شدند و پشت یر بایرن ۴۳ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفتند. فرایبورگ هم با ۳۰ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس