علاقه داریوش ارجمند به بیلیارد + عکس


علاقه داریوش ارجمند  به بیلیارد  + عکس

رکنا: داریوش ارجمند بخاطر سینما عشقش را کنار گذاشت.

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت قدیمی ایران است. داریوش ارجمند فعالیت هنری خود را از ابتدای دهه شصت آغاز کرده است. داریوش ارجمند در ناخدا خورشید نقش بسیار ماندگاری را ایفا کرد. داریوش ارجمند امروز یکی از بزرگان سینما و تلویزیون و تئاتر ماست. همه چیز را درباره داریوش ارجمند می خوانید.

به گزارش رکنا، بیلیارد پس از بوکس سینمایی ترین ورزش دنیا است فیلم های مشهوری در جهان و ایران با محوریت این ورزش ساخته شده و قاب های تاریخی از سوپر استار های بزرگ پشت میز بیلیارد در حافظه ذهنی همه سینمادوستان به ثبت رسیده است .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیلیارد از سینما حذف شد اما علاقه به بیلیارد در دل سینماگران ماند. در دهه ۷۰ برخی سینماگران و چهره های مشهور هنری تا جزیره کیش میرفتند ، فقط به این خاطر که آنجا امکان بازی بیلیارد وجود داشت !

اما در میان بازیگران چهره ای هم هست که بنا به دلیلی کاری مجبور شد دست از عشقش بکشد ! داریوش ارجمند از دوران جوانی در مشهد عادت به بازی بیلیارد داشت و در این زمینه صاحب ادعا هم بود! وقتی برای تحصیل در فرانسه زندگی می کرد ، تنها تفریحش بیلیارد بود و در بازگشت به ایران تنها دلش برای بیلیارد اروپا تنگ میشد !

وقتی در دهه هشتاد بیلیارد آزاد و قانونی شد ، همه فکر می‌کردند ارجمند باشگاهی تاسیس و همیشه آنجا باشد اما داریوش ارجمند تنها کسی بود که هرگز - حتی در قالب نقش - دوباره کنار میز بیلیارد دیده نشد بازیگری که با ایفای نقش مالک اشتر در میان مردم به یاد آورده می شود ، آنقدر برای این شخصیت مذهبی احترام قائل است که برای همیشه دست از علاقه به بیلیارد کشید.

او نمی خواست و هنوز هم نمی خواهد که جوانی او را پای میز بیلیارد ببیند و در ذهنش - حتی به غلط - نقش مالک اشتر تداعی شود. این هزینه ای است که ارجمند معتقد است هنرمند باید برای شهرت و محبوبیت بپردازد ، یعنی قربانی کردن یک عشق برای عشق بزرگتر که همان سینماست.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!