گوگل درباره iMessag، اپل را فراخواند


گوگل درباره iMessag، اپل را فراخواند

شرکت گوگل خطالب به اپل اعلام کرده است که می‌خواهد پیام‌رسان iMessag در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - پیام‌ رسان iMessag برای استفاده کاربران آیفون طراحی شده و در حال حاضر کاربران اندروید امکان دسترسی به این پیام‌ رسان را ندارند.

به گزارش Android authority، شرکت گوگل و هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد رئیس جمهور آمریکا درباره استفاده از پیام‌ رسان اپل گفتند: "نمی‌خواهیم پیام‌ رسان iMessage را در گوشی‌های اندروید در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد. بلکه می‌خواهیم، همانند استاندارد‌های قدیمی SMS/MMS پیام‌ رسانی مدرن (RCS) در iMessage استفاده شود."

در پیام‌ رسان iMessage اپل، کاربران آیفون به‌ عنوان حباب‌های آبی و افرادی که از اندروید استفاده می‌کنند، به عنوان حباب‌های سبز علامت‌گذاری شده‌اند. بنابراین امکان ارسال پیام از طریق iMessage به کاربرانی که از اندروید استفاده می‌کنند، وجود ندارد. بر این اساس، روزنامه وال استریت ژورنال اخیرا گزارشی درباره بسیاری از نوجوانان و افراد دانشگاهی داده که تحت فشار همسالان خود ترغیب به خرید گوشی‌های آیفون شده‌اند.

گوگل درباره iMessag، اپل را فراخواند

لاکهایمر توضیح می‌دهد، پیام‌ رسان‌های مدرن‌RCS که جایگزین پیامک می‌شوند، از ویژگی‌هایی مانند نشانگر‌های تایپ، رسید خواندن، گروه‌های بهتر و چت رمزگذاری شده ایمن پشتیبانی می‌کنند. همچنین از طریق این پیام‌ رسان‌ها اشتراک‌گذاری چند رسانه‌ای با کیفیت بالاتر، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و تماس‌های ویدئویی مدرن امکان پذیر است.

در ادامه مدیر اجرایی گوگل از همکاری با سازنده آیفون برای پیاده سازی RCS ابراز خوشحالی کرد. گفتنی است که این مدیر اجرایی ادعا کرد که اپل، با عدم ترکیب پیام‌ رسان خود با RCS تجربه کاربری را نه تنها برای طرفداران اندروید، بلکه برای مشتریان خود نیز محدود کرده است.

بیشتر بخوانید

تغییر دادن ظاهر آیفون معمولی به آیفون ۱۴ با یک ترفند ساده

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی