بازیکن سابق استقلال، زوج مانه در تیم ملی سنگال+ عکس


بازیکن سابق استقلال، زوج مانه در تیم ملی سنگال+ عکس

مامه تیام در دیدار امروز سنگال و گینه، از ابتدا برای تیم ملی کشورش و در کنار سادیو مانه به میدان رفت.

در نخستین دیدار از دور دوم رقابت های جام ملت های آفریقا در گروه B، تیم های ملی فوتبال سنگال و گینه در استادیوم کویکونگ شهر بافوسام کامرون به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم با کسب 4 امتیاز، همچنان مدعیان اصلی صعود به دور بعد محسوب شوند.

در این دیدار مامه تیام بازیکن سابق استقلال و فعلی تیم کایسری اسپور ترکیه از ابتدا و در ترکیب اصلی تیم ملی سنگال به میدان رفت. این بازیکن که فصل نه چندان موفقی را در فنرباغچه پشت سر گذاشته بود، راهی کایسری اسپور شد و در فصل جدید با گذشت 20 هفته، موفق به زدن 9 گل شد و 4 مرتبه نیز پاس گل داد.

همین درخشش تیام باعث شد تا الیو سیسه سرمربی سنگال، مامه تیام را به اردوی تیم ملی دعوت کند اما ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا باعث شد تا او بازی نخست برابر زیمباوه را از دست بدهد اما پس از منفی شدن تست کرونای مهاجم سابق استقلال ، او مشکلی برای همراهی کشور نداشت.

بازیکن سابق استقلال، زوج مانه در تیم ملی سنگال+ عکس

تیام در دیدار امروز برابر گینه از ابتدا و در کنار سادیو مانه ستاره لیورپول به میدان رفت اما در باز کردن دروازه حریف ناموفق بود. او در دقیقه 74 از زمین بازی تعویض شد و جایش را به حبیب دیالو داد ولی با این وجود او با کسب نمره 7، یکی از خوب های تیمش بود و نمره بالاتری نسبت به سادیو مانه (6.5) کسب کرد.

مامه تیام در نیم فصل دوم لیگ هفدهم به استقلال پیوست و با درخشش و گلزنی های متعدد در لباس آبی های پایتخت توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، در دیدار حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن نیز هت تریک کند و خاطرات خوبی را در ذهن هواداران استقلال به جای بگذارد اما دوران حضور او در این تیم کوتاه بود و در پایان فصل راهی عجمان امارات شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس