رویکرد جدید جشنواره هنرهای تجسمی فجر حمایت از فعالیت های پژوهشی است


رویکرد جدید جشنواره هنرهای تجسمی فجر حمایت از فعالیت های پژوهشی است

سید عباس میرهاشمی با اشاره به حمایت جشنواره هنرهای تجسمی فجر از نمایشگاه پژوهشی «آینه در آینه » گفت: رویکرد جدید جشنواره هنرهای تجسمی فجر حمایت از فعالیت های پژوهشی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست نمایشگاه «آینه در آینه» مروری بر تحولات هنر معاصر ایران (۱۳۶۳-۱۳۵۳) پیش از ظهر امروز سه شنبه 21 دیماه با حضور احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران، سیدعباس میرهاشمی دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، کیانوش معتقدی کیوریتور نمایشگاه «آینه در آینه» و حسن نوفرستی روابط عمومی موزه هنرهای معاصر در محل موزه برگزار شد.

نمایشگاه «آینه در آینه» عنوان بخش جنبی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه در موزه هنرهای معاصر گشایش می یابد.

در این نشست «سید عباس میرهاشمی»، دبیر چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره اصلاح ساختار برگزاری این جشنواره و حمایت از کارهای پژوهشی توضیح داد: بعد از بررسی هایی که در خصوصی دوره های مختلف جشنواره هنرهای تجسمی فجر و مروری بر فعالیت های جشنواره صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که در ساختار جشنواره نگاه اصلاح گرایانه اعمال شود و بر همین اساس رویکرد پژوهشی به جشنواره مورد توجه قرار گرفت و یکی از موضوعاتی که دنبال شد حمایت از فعالیت های پژوهشی است که امیدوارم در دوره های مختلف تکرار شود تا خلاهای هنرهای تجسمی در دوره مختلف را پوشش دهیم و همین می تواند سنگ بنای خوبی برای دوره های آتی جشنواره هنرهای تجسمی فجر باشد.

عباس میرهاشمی اظهار کرد: رویکرد جدید جشنواره تجسمی فجر بدون هرگونه نگاه جانبدارانه ای رویکرد پژوهشی است و از همه کارهای پژوهشی حمایت می کند .

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد