15 کیلومتر از محورهای روستایی اشنویه نیازمند بهسازی و آسفالت است


15 کیلومتر از محورهای روستایی اشنویه نیازمند بهسازی و آسفالت است

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: از مجموع 181 کیلومتر راه‌های روستایی این شهرستان در 166 کیلومتر عملیات آسفالت انجام گرفته و 15 کیلومتر از محورهای روستایی نیازمند آسفالت و بهسازی است.

سید علی ترابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آسفالت و بهسازی این محورهای روستایی نیز در دست اقدام است و امیدواریم در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: علاوه بر بهسازی باقی مانده محورهای اصلی اشنویه - ارومیه و اصلاح برخی نقاط در محور اشنویه - پیرانشهر در مجموع ۱۵ کیلومتر محور روستایی نیازمند بهسازی و آسفالت است.

فرماندار اشنویه گفت: روکش راه "آغبلاغ"،"گنج اباد"،"پولیه"،باقیمانده محور "ذمه "و "الکاباد"،"کانی رش"،"قزن اباد"،"شاهین اباد" و "گل ماوران"، "بیمضرته" در دستور کار است و نیازمند اقدامات سریع جهت بهسازی و آسفالت است.

ترابی افزود: طی نشست و دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مناقصه و تشریفات قانونی و تامین اعتبار بهسازی و آسفالت راه روستاهای "گنج آباد"،"گل ماوران" ؛ "قزن اباد" و تکمیل احداث "ذمه" و "آلکاباد" ،"پروانه" در سال آتی انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص احداث پل پوش آباد نیز افزود: با شروع به کار پیمانکار جدید طی هفته های گذشته روند احداث پل سرعت گرفته و هم اکنون از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و هم مرز با ۲ کشور عراق و ترکیه است؛ این شهرستان مرزی دارای ۷۲ روستا و ۲ بخش مرکزی و نالوس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان