استارت مجموعه مستند “کیش من” در جزیره کیش


استارت مجموعه مستند “کیش من” در جزیره  کیش

ساخت مستند کیش من با حضور محمدرضا لواسانی، داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش، برخی از معاونان و مدیران سازمان در حاشیه‌ی بازدید از پارک آهوان، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، ضبط مستند “کیش من” با حضور محمدرضا لواسانی، داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش، برخی از معاونان و مدیران سازمان در حاشیه‌ی بازدید از پارک آهوان، آغاز شد.

همچنین ساخت مجموعه مستند تلویزیونی “کیش من” در راستای فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست و معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره کیش نقش موثری دارد.

جبرئیل نجفی معاون سیما مرکز صدا و سیمای جزیره کیش در خصوص ساخت مجموعه مستند تلویزیونی “کیش من” گفت: اولین مستند کیش من با هدف معرفی گردشگری این جزیره در در عرصه های مختلف طبیعی، تفریحات دریایی، هوایی، آبی و کسب و کار توریستی در ۱۳ قسمت ساخته می شود.

سید علی محیط بان جزیره کیش هم گفت: پارک اهوان کیش به وسعت ۲۰ هکتار یکی از مناطق بکر و دست نخورده این جزیره است که در ان علاوه بر آهوان و خدنگ ها، ۶۴ گونه پرنده نیز زیست دارند.

وی در ادامه افزود: اصلاح فنس کشی دور پارک برای جلوگیری ورود حیوانات بدون صاحب، برقراری نگهبانی ۲۴ ساعته و اجرای برنامه های مدیریتی لازمه مسائل حفاظتی آن است.

این مجموعه مستند در مرحله‌ی نخست، ۱۳ قسمت ضبط و برای پخش در ایام نوروز آماده می شود.

46

کد خبر 1592658

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس