مرور آثار راسل کرو در شبکه نمایش


مرور آثار راسل کرو در شبکه نمایش

تهران- ایرنا- آثار راسل کرو بازیگر سرشناس نیوزیلندی این هفته در شبکه نمایش مرور می شود، «زنده باد میهن»، «خداحافظ رفیق»، «دویدن در مه»، «در میان امواج»، «زخم زیتون»، «مرتضی» و «کیش و مات» نیز از جمله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش است.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، شبکه نمایش در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران به مرور آثار منتخبی از فیلم های راسل کرو، از بازیگران سرشناس سینمای نیوزیلند و استرالیا بپردازد. جدول پخش فیلم‌ها در ادامه آمده است.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۵ دی تا ۱ بهمن ماه پخش خواهد شد: زنده باد میهن، خداحافظ رفیق، دویدن در مه ، در میان امواج، زخم زیتون ، مرتضی و کیش و مات نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:

فیلم های منتخب خانوادگی ساعت ۱۹ شبکه نمایش در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: فیلم ایرانی باران، یک مایل در چهار دقیقه، تعویض، ضربه مغزی ، سارق بانک، دو بار زندگی کن و قهوه.

ساعت ۲۱:

راسل کرو بازیگر متولد ولینگتون نیوزیلند و بزرگ شده استرالیاست. کرو بازیگری را در ۶ سالگی و با بازی در یک سریال تلویزیونی آغاز کرد اما برای ایفای اولین نقش بزرگش تا ۲۶ سالگی انتظار کشید. او در این سن با بازی در فیلم عبور، قدم به سینمای استرالیا گذاشت و ۵ سال بعد با فیلم برنده و بازنده، وارد سینمای هالیوود شد. حضور در فیلم گلادیاتور، ساخته ریدلی اسکات از او ستاره ای جهانی ساخت و جایزه اسکار را برای کرو به ارمغان آورد. راسل کرو بلافاصله سال بعد نیز برای فیلم درخشان ذهن زیبا، نامزد جایزه اسکار شد.

فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم ها است: استاد و فرمانده، ذهن زیبا، وضعیت بازی ، افشاگر، قطار ۳:۱۰ به یوما، گنگستر آمریکایی و شهر ویران.

ساعت ۲۳:

فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: فراتر از قانون، همکاری محرمانه ،فیلم ایرانی معکوس، افسانه، دهکده، کلاشنیکف ورودخانه خونین.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: عقرب ، پول ام ، یوجیمبو، مجارها ، استادی با پنجه های شکسته و متخصص هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور