چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان


چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان

اپل با تشکیل یک صندوق مالی پرداخت هزینه‌های برخی از توسعه دهندگان را آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - برخی از توسعه دهندگان برنامه‌ها در سال ۲۰۱۹ از اپل به دلیل سوء استفاده از قدرتش مانند قیمت گذاری اجباری و هزینه سالانه اپ استور شکایت کردند.

به گزارش appleinsider، در آگوست ۲۰۲۱، اپل به این شکایت رسیدگی و اعلام کرد صندوقی با سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری برای توسعه دهندگان ایجاد شده است. اکنون توسعه دهندگان می‌توانند برای تسویه حساب اقدام و بخشی از هزینه هایشان را دریافت کنند. در حال حاضر مبلغی بین ۳۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به درخواست کنندگان پرداخت خواهد شد. اعضایی مانند برنامه‌نویسان فروشگاه App می‌توانند برای دریافت پول درخواست دهند؛ به ویژه آن‌هایی که برنامه‌های شان را بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ به قیمت کمتری فروخته اند.

چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان

شرط بعدی برای دریافت هزینه از این صندوق داشتن درآمد کمتر از ۱ میلیون دلار از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ است. علاوه بر این تغییرات جزئی نیز در خط‌ مشی اپ استور ایجاد می‌شود. این دستورالعمل‌های اصلاح‌ شده شامل ارتباط مشتری و توسعه‌دهنده، سطوح قیمت‌گذاری و کاهش ۱۵ درصدی کمیسیون App Store به مدت سه سال است. آخرین مهلت ارسال درخواست ۲۰ مه ۲۰۲۲ است. حذف درخواست تسویه حساب نیز تا ۲۱ مارس امکان پذیر است.

چراغ سبز اپل برای تسویه حساب با توسعه دهندگان

بیشتر بخوانید

اپل از کاهش نرخ پذیرش برای iOS 15 خبر داد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی