مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس شد/ خداحافظی گنبدی‌ها با مرد اخلاق و توسعه


مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس شد/ خداحافظی گنبدی‌ها با مرد اخلاق و توسعه

طی حکمی از سوی استاندار گلستان، «مهدی دهرویه» به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس منصوب و جایگزین «عبدالقدیر کریمی» شد.

پس از آنکه استاندار گلستان به ترتیب با انتخاب سیدعلی مهاجر، سید محمد دهنوی و حاج گلدی کر به عنوان معاونین سیاسی امنیتی، هماهگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع و البته ابقای عفت همدم در جایگاه معاون هماهگی امور عمرانی ترکیب شورای معاونین خود را تاحدودی مشخص کرده بود، همگان منتظر معرفی آخرین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بزرگ و تاریخی گنبدکاووس بودند.

هر چند در روزها و ماههای گذشته نام های متعددی برای تصدی این عنوان در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده بود اما نهایتا استاندار گلستان در اقدامی شایسته به دور از حواشی و به صورت کاملا مستقل اقدام به انتصاب «مهدی دهرویه» به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس کرد. انتخابی که موجی از شادمانی و حمایت اقشار و گروههای مختلف را با خود به همراه داشت.

مهدی دهرویه که پیش از این به در دو برهه به عنوان مدیر کل اتباع خارجه استانداری گلستان مشغول به کار بوده و از جمله مدیران موفق استانداری به شمار می رود جایگزین عبدالقدیر کریمی خواهد شد که به عنوان یکی از فرمانداران موفق و با ثبات استان گلستان بیش از 5 سال و نیم در این مسند مشغول به فعالیت بود و اکنون به افتخار بازشستگی نائل می شود.

به گزارش ایسنا مراسم تکریم و معرفه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس امروز با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش