ارقام انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز بیشتر شد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: طبق دستورالعمل جدید بانک مرکزی،حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز از 15به 50 و از50 به 100 میلیون تومان افزایش یافت. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، طبق مصوبه کمیسیون پولی و بانکی بانک مرکزی در راستای رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و مدیریت حجم دستور پرداخت از امروز کف...

کد خبر : 170949 تاریخ انتشار : 25 دی 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: طبق دستورالعمل جدید بانک مرکزی،حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز از ۱۵به ۵۰ و از۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، طبق مصوبه کمیسیون پولی و بانکی بانک مرکزی در راستای رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و مدیریت حجم دستور پرداخت از امروز کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ به ۵۰ میلیون و سقف پایا از ۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.

براساس این گزارش، تغییر دیگر در نحوه کار سامانه پایا مربوط به چرخه‌های تسویه پایا در روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی) است که چرخه جدید در ساعت ۱۷:۴۵ جهت تسویه دستور پرداخت‌های غیرشاپرکی افزوده خواهد شد.

دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا با مبداء و مقصد بانک مرکزی و دستور پرداخت‌های مربوط به تسویه وجوه پرداخت‌یاران از شمول محدودیت‌های اعلامی مستثنی خواهد بود اما در صورت عدم رعایت کنترل‌های ابلاغی وجه التزام‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

ارقام انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز بیشتر شد ارقام انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز بیشتر شد ارقام انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا از امروز بیشتر شد
3 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته