مبل چستر منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید


مبل چستر منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید

مبل چستر چیست؟ برای چه دکوراسیونی مورد استفاده قرار می گیرد؟ هزینه طراحی و ساخت آن چقدر است؟ آیا می توانیم به صورت سفارشی با تم رنگی سال جدید مبل چستر را خریداری کنیم؟ با ما همراه باشید تا پایان متن.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چوبکده، در ادامه سعی بر آن داریم پیرامون این پارامترهای مهم مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

ویژگی های مبل چستر

مبل چستر یکی از برگزیده‌ترین سبک‌هایی است که با نام دیگر چستر فیلد نیز شناخته می‌شود. از اصلی‌ترین ویژگی مبل‌های چستر کاناپه‌های آن است که شکل و طرح متمایزی را به خود اختصاص داده است. شما به سادگی می‌توانید با مشاهده یک کاناپه که دسته و پشتی آن هم اندازه است به این مهم برسید که این محصول یک مبل چستر است. این مبل سرگذشته بسیار دوری دارد و برای ساخت آن همیشه متخصصین بخش تولید زحمت بسیاری را متحمل می‌شدند. دلیل این امر بهره گرفتن از متریال مرغوب در پرسه ساخت آن است. استر با کیفیت، کلاف مرغوب و در نظر گرفتن اسفنج‌های بسیار مقاوم در زمان آماده‌سازی آن در کنار هنردستی که مورد استفاده قرار می‌گیرد سرگذشته متفاوتی را برای مبل‌های چستر رقم زده است. همین امر سبب شده است این روزها بیش از صدها نمونه مبل چستر لمسه دوزی شده خوش نقش و نگار داشته باشیم تا شما بتوانید متناسب با علاقه‌مندی خود برای خرید این محصول دست به انتخاب بزنید. این را به یاد داشته باشید که سبک طراحی این مبل برای دکوراسیون‌های نوستالژی و کلاسیک شما ایده‌آل‌ترین گزینه است. در ادامه پیرامون ایده‌پردازی‌های که با این مبل در پیش‌روی شما قرار دارد بیشتر خواهیم گفت.

دکوراسیون با مبل چستر

ظاهر متفاوت مبل چستر سبب شده است تا شما از آن برای دکوراسیون‌های خاص و منحصر به فرد بهره بگیرید. به عنوان مثال با استفاده از یک میز کار با چوب گردو و یک کتابخانه خاص و ویژه در دفتر کار خود می‌توانید از مبل چستر چرمی نیز در این فضا به یک دکوراسیون منحصر به فرد دست پیدا کنید. استفاده از مبل چستر به دلیل ویژگی متمایزی که دارد برای اتاق نشیمن توصیه نمی‌شود زیرا قدری قیمت تمام شده این کار نسبت به مبلمان راحتی بیشتر است. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم از این مبل برای دکوراسیون‌های سلطنتی و کلاسیک خود در فضای اتاق پذیرایی بهره بگیرید. اگر فضا به اندازه کافی در اختیار داشتید می‌توانید چهار کاناپه سه نفره را سفارشی سازی کنید و به صورت مربعی چیدمان خود را دنبال کنید؛ یعنی مبل‌های تکی را حذف کنید که البته این سبک طراحی قدری برای شما هزینه بر است. از سوی دیگر می‌توانید یک کاناپه سه نفره به همراه چهار مبل و یا یک کاناپه سه نفره به همراه دو مبل تکی و دو صندلی تکی را سفارشی سازی کنید. این امر بدون تردید چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره نگه می‌دارد.

مبل چستر منزل خود را با رنگ‌بندی سال 1401 سفارش دهید

هزینه طراحی و ساخت مبل چستر

همان طور که می‌دانید مبل‌های چستر فیلد از هنر لمسه دوزی دست بهره گرفته اند. از همین رو نیاز است از استر مرغوب تری نسبت به مبل‌های لمسه‌دوزی چرخ در پرسه کار بهره گرفته شود. دلیل این امر عدم پاره‌شدن پارچه در طی پرسه ساخت است. از سوی دیگر کلافی که برای سرهم بندی مبل‌های چستر استفاده می شود متناسب با نوع ساخت این مبل باید از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. پس قدری قیمت تمام شده مبل‌های چستر به دلیل سبک طراحی متمایز و بهره‌گیری از متریال مرغوب‌تر برای شما بیشتر تمام می‌شود. حال ما به شما توصیه می‌کنیم با حذف دست‌های واسطه و خرید از چوبکده ایرانیان بهترین‌ها را با نازل‌ترین قیمت‌ها برای خود فراهم سازید. این امر فراهم نمی‌شود مگر اینکه خود به صورت مستقیم خریدتان را دنبال کنید؛ یعنی از طریق سایت چوبکده ایرانیان به سفارشی سازی کردن محصول خود بپردازید که بدون تردید هزینه‌های سربار را از میان بر می‌دارد و سبب می‌شود یک محصول بسیار با کیفیت با قیمتی متناسب از نرخ روتین در بازار با همان کیفیت ساخت به دست شما برسد.

سفارشی سازی کردن مبل چستر

آیا با چوبکده ایرانیان آشنایی دارید؟ باید به شما بگویم صدها طرح و مدل در راستای خرید مبل راحتی، مبل کلاسیک یا همان مبل چستر و مبلمان سلطنتی با خرید از این سایت برگزیده در پیش‌روی شما عزیزان قرار دارد. از سوی دیگر می‌توانیم به سبک طراحی بسیار متمایز این تیم تخصصی اشاره داشته باشیم که با بهره‌گیری از آخرین دستگاه‌های پیشرفته تولیدی توانسته‌اند مطابق با محصولات خارجی محصولات داخلی را تولید و از هزینه‌های گزاف در زمان خرید جلوگیری کنند. این را به یاد داشته باشید که علاوه بر رنج قیمتی متناسب از تم‌های رنگی جذاب نیز برای شما در پرسه ساخت استفاده می‌شود. به عنوان مثال شما به سادگی می‌توانید رنگ جذاب سال ۱۴۰۱ را روی مبلمان خود مشاهده کنید که این روزها این امر کمتر ممکن است پیش بیاید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی مبلمان چستر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس خاص‌ترین دکوراسیون‌ها را در قاب چیدمان منزل خود شاهد باشید. بهترین‌ها با برترین کیفیت و متفاوت‌ترین نوع ایده‌پردازی در چوبکده ایرانیان منتظر شما است.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز