اسکوچیچ: به انرژی تیم ملی فوتبال بانوان حسودیم می‌شد


اسکوچیچ: به انرژی تیم ملی فوتبال بانوان حسودیم می‌شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خطاب به بانوان ملی‌پوش ایران گفت: به شما حسودیم می‌شد که چه انرژی خوبی در تمرین داشتید و می‌دانم چه مسوولیتی در قبال کشور خود دارید.

به گزارش ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» روز شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اگر فکر می‌کنید کمتر از اسطوره‌ها احساساتی می‌شوم، اشتباه کردید.

وی خطاب با بازیکنان تیم ملی بانوان گفت: بابت کاری که انجام دادید، افتخار می‌کنم. به زمین تمرین شما نزدیک بود و می‌دیدم که با چه روحیه‌ای تمرین می‌کردید. به شما حسودیم می‌شد که چه انرژی خوبی در تمرین داشتید و می‌دانم چه مسوولیتی در قبال کشور خود دارید.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: امیدوارم الگویی که شما به دختران این مملکت دادید، همه ببینند و دختران زیادی به سمت فوتبال بیایند. از رییس فدراسیون تشکر می‌کنم که به فوتبال زنان اهمیت می‌دهد. منتظر خبرهای خوب از شما هستم.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده، در گروه اول با هند، چین و چین تایپه همگروه است.

برنامه مسابقات تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی به وقت تهران:

پنجشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۷:۳۰، ایران - هند
یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰، ایران - چین
چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۷:۳۰، ایران - چین تایپه

مرحله نخست مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر گروه و ۲ تیم برتر از میان تیم‌های سوم گروه‌ها به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس