راهنمای رزرو هتل‌های مشهد که به حرم نزدیک هستند


راهنمای رزرو هتل‌های مشهد که به حرم نزدیک هستند

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر میان دو کوه هزار مسجد و بینالود قرار گرفته و دشتی بزرگ را ساخته است. ارتفاع شهر مشهد از سطح دریا بالای 1 هزار متر ثبت شده است. آب و هوای مرکز استان خراسان رضوی معتدل است و تمایل به سرد و خشک دارد.

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر میان دو کوه هزار مسجد و بینالود قرار گرفته و دشتی بزرگ را ساخته است. ارتفاع شهر مشهد از سطح دریا بالای 1 هزار متر ثبت شده است. آب و هوای مرکز استان خراسان رضوی معتدل است و تمایل به سرد و خشک دارد.

 اکثر مسافران که راهی شهر مشهد می‌شوند به نیت زیارت حرم امام هشتم شیعیان بوده و پس از تشرف به حرم امام رضا (ع) برای بازدید و گشت و گذار در دیگر قسمت‌های شهر اقدام خواهند کرد. وجود یک هتل یا اقامتگاه در نزدیکی حرم یک موهبت برای زائران این حرم مطهر به شمار می‌رود. استقبال زیاد مسافران از پابوسی حرم امام رضا و اقامت در این شهر مذهبی باعث شد اطراف حرم تجاری شده و هتل و انواع اقامتگاه برای راحتی مسافران ساخته شود.

هتل ‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) همگی در اطراف و محدوده حرم واقع شده و زیارت را برای زوار راحت‌تر کرده است. خیابان امام رضا (خیابان تهران سابق)، میدان بیت‌المقدس (فلکه آب)، خیابان آیت‌الله شیرازی، میدان شهدا، میدان و خیابان طبرسی، خیابان نواب صفوی و خیابان خسروی نو (اندرزگو) در چهار طرف حرم قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا ورودی‌های حرم امام رضا (ع) دارند.

 

هتل نسیم شرق؛ 1 ستاره

 یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم، هتل نسیم شرق است. این هتل اواسط خیابان امام رضای چهار قرار گرفته و تا باب‌الرضا یا باب‌الجواد 2 ورودی فلکه آب چند متر فاصله خواهد داشت. نزدیک بودن به حرم امام رضا این مزیت را خواهد داشت شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به سرعت خود را به حرم رسانده و زیارت کنید.

هتل نسیم شرق در 6 طبقه ساخته شده است و بالای 50 واحد اقامتی مستقل و مجزا دارد. اتاق‌های این هتل از 2 تخته شروع خواهند شد. بزرگ‌ترین اتاق هتل نسیم شرق 5 تخته بوده و امکانات تمامی اتاق‌ها شبیه است. هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) که نسیم شرق نیز یکی از آنها است برای اقامت چند روزه مسافران بسیار مناسب بوده و به شما این امکان را خواهد داد برای رسیدن به حرم نیاز به وسیله نقلیه نداشته باشید.   

 

هتل اولیا؛ 2 ستاره

 هتل اولیا در خیابان آیت‌الله شیرازی قرار دارد. این هتل نرسیده به میدان شهدا است و فاصله کمی تا ورودی حرم خواهد داشت. هتل در خیابان شیرازی 21 قرار گرفته و شما با یک پیاده‌روی کوتاه سریعا به حرم خواهید رسید.

راهنمای رزرو هتل‌های مشهد که به حرم نزدیک هستند 

هتل اولیا یک هتل 2 ستاره است اما امکانات و تجهیزات فراوانی دارد. این هتل نوساز بوده و اتاق‌هایش از 2 نفره شروع خواهد شد. بیشترین تعداد مسافر در اتاق‌های این هتل 6 نفره بوده و شما به راحتی می‌توانید در این هتل اقامت کرده و برای زیارت خود را به حرم برسانید. رزرو هتل ‌های مشهد برای زمان سفر لازم است زیرا تعداد  مسافران همیشه بالا بوده و امکان خواهد داشت شما بدون رزرو قبلی نتوانید اقامتگاه و هتلی را برای استراحت پیدا کنید. رزرو هتل خود را از سایت جاباما انجام داده و راهی مشهد شوید.

 

هتل پرنده سفید؛ 1 ستاره

 اگر کمی با شهر مشهد آشنایی داشته باشید به  سادگی خواهید توانست یک هتل نزدیک به حرم را رزرو کنید. هتل پرنده سفید یکی از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. این هتل در خیابان خسروی نو در محدوده بازار سرشور قرار گرفته است.

از این هتل برای ورود به حرم امام رضا باید از ورودی‌های باب‌الرضا و باب‌الجواد استفاده کنید. زمان اقامت در این هتل شما با حرم کمتر از 3 دقیقه فاصله خواهید داشت. سال 1397 این هتل بهره‌برداری شده و نزدیک به 30 واحد اقامتی دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات لازم است و شما زمان اقامت به خدمات دیگری نیاز نخواهید داشت.

 

‌هتل درویشی؛ 5 ستاره

 از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد باید به هتل درویشی مشهد اشاره کرد. فاصله این هتل تا فلکه آب که 2 ورودی برای رسیدن به حرم دارد بسیار اندک بوده و شما با یک پیاده‌روی کوچک به سرعت به ورودی خواهید رسید. معماری هتل بسیار چشم‌نواز بوده و امکانات آن عالی و ویژه است.

طبقات این هتل و اتاق‌های آن هتل را به یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های شهر مشهد مبدل کرده است. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد بوده و شما زمان اقامت در این هتل احساس راحتی خواهید داشت. هتل رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد و برای رفاه و آسایش زائران خدمات ارزنده و شایسته ارائه می‌شود.

تعدادی از اتاق‌های هتل در منوی خدماتی خود صبحانه را نیز گنجانده است. وجود یک صبحانه آماده لذت زیادی خواهد داشت.

 تعدادی از اتاق‌های این هتل با منظره گنبد حرم امام رضا (ع) جذابتر شده است. رزرو هتل‌های مشهد را قبل از شروع سفر انجام دهید. جاباما این امکان را برای شما ایجاد کرده است. هتل درویشی مشهد به دلیل استقبال زیاد و تعداد بالای مسافر و زائر اتاق خالی نمی‌تواند داشته باشد. رزرو آنلاین این هتل به شما اجازه یک اقامت زیبا خواهد داد.

 

هتل الینا؛ 2 ستاره

 هتل الینا در خیابان اندرزگو یا همان خسروی نو قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) کمتر از 500 متر ثبت شده است. معمولا اتاق‌های این هتل مملو از مسافر است. رزرو آنلاین بهترین راه برای داشتن یک اتاق در این هتل است.

فاصله اندک این هتل با حرم امام هشتم (ص) به شما اجازه خواهد داد برای زیارت به سرعت به حرم برسید و زمان خروج از بارگاه امام رضا (ع) فقط نیاز به یک پیاده‌روی کوچک داشته باشید. خدمات و امکانات این هتل برای هر اتاق مجزا بوده و شما فقط زمان ورود و خروج از هتل با دیگران ارتباط پیدا می‌کنید. این هتل تقریبا هتل کوچکی است و تعداد کم مسافر در آن یکی از مزیت‌ها به شمار می‌رود.

 

هتل صدرا؛ 2 ستاره

 نزدیک بودن هتل به حرم برای مسافران و زائران یکی از دلایلی است که آن را انتخاب خواهند کرد. هتل صدرا دیگر هتل شهر مشهد است که با فاصله کم خود با حرم استقبال زیادی از آن شده است. این هتل بالای 20 اتاق دارد و ظرفیت پذیرش مسافر در این هتل بالای 60 نفر در نظر گرفته شده است.

خیابان امام رضا یا همان خیابان تهران به گفته قدیمی‌های مشهد با شماره‌ تقسیم‌بندی شده است. هتل صدرا در خیابان 14 این خیابان اصلی قرار گرفته و به حرم بسیار نزدیک است. زمان رسیدن به حرم با دیدن چند مغازه که سوغاتی‌های مشهد را به فروش می‌رسانند زمان شما سپری شده است. این هتل 2 ستاره بسیار تمیز و شیک است و برای اقامت مناسب طراحی شده است.

راهنمای رزرو هتل‌های مشهد که به حرم نزدیک هستند 

هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) برای راحتی زائر ساخته شده است. شما در تمامی ساعت به راحتی می‌توانید خود را به حرم برسانید. قسمتی از فروشگاههای اطراف حرم شبانه روزی بوده و با وجود آنها تردد در خیابان‌های حوالی حرم راحت‌تر است. رزرو هتل‌های مشهد برای راحتی شما تدارک دیده شده است. قبل از شما سفر اقامتگاه خود را آنلاین از جاباما رزرو کنید.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر