پنجمین روز بدون فوتی کرونایی در استان قزوین


پنجمین روز بدون فوتی کرونایی در استان قزوین

قزوین - ایرنا - قزوین – ایرنا – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین گفت: خوشبختانه طی پنج روز گذشته هیچ بیماری بر اثر ویروس کرونا در این استان فوت نکرده است.

به گزارش ایرنا؛ عبدالله دیده بان روز شنبه با اعلام این مطلب، افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شده اند که با شناسایی این بیماران، تعداد افراد بستری در بیمارستان های استان به ۹۶ نفر رسیده است.

وی یادآورشد : هم اکنون ۶ بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی این استان بستری و ۴۲ بیمار نیز طی ۲۴ساعت گذشته از بیمارستانهای استان قزوین ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین گفت : تاکنون ۴۵ هزار و ۸۹۹ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری و ۳۷ هزار و ۸۱ نفر نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

به گفته وی ، تاکنون موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان ۱۲۵ هزار و ۸۳۲ نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز به ۲۱ هزار و ۷۷۳ نفر رسیده و ۲ هزار و ۶۸۴ نفر نیز فوت کرده اند.

دیدبان در خصوص وضعیت واکسیناسیون نیز گفت : بیش از ۹۳ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان قزوین نوبت اول و همچنین ۷۶.۷۴ درصد نیز هر دونوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

به گفته ی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ۹۴.۵۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دز اول و ۸۴.۲۲ درصد نیز دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا